توضیحات کاره

همیشه به ما گفته اند بخوانیم ولی هرگز نگفته اند چگونه بخوانیم!

ابتدا برای اینکه بدانید منظورمان از تندخوانی دقیقا چه هست توضیح آن را برایتان آورده ام....

تندخوانی عبارت است از راهکارهای عملی و فنونی که سرعت مطالعه را به طور فوق العاده ای زیاد میکند و امکان یادگیری صفحات پرشماری را در زمانی کوتاه فراهم می‌سازد.علاوه بر این تندخوانی در نهایت منجر به افزایش تمرکز وکاهش حواس پرتی شما در مطالعه میشود زیرا ذهنتان دیگر فرصت نمیکند به چیزهای متفرقه فکر کند به همین دلیل افرادی که سرعت مطالعه بالایی دارند تمرکز حواس بیشتری دارند و متون را راحت تر درک میکنند. تندخوانی مهارتی اکتسابی است یعنی شما حتی اگر فردی باشید که به سختی صفحات را ورق میزند میتوانید یک تندخوان شوید... افرادی که با مشکل کند‌خوانی مواجه‌اند در دست‌یابی به موفقیت‌های تحصیلی در سطوح بالا دچار مشکل می‌شوند. به نقل از وبسایت فوربز سرعت مطالعه افراد با میزان تحصیل آنها متناسب است مثلا در پروفسورها ۶۷۵ کلمه در دقیقه است این عدد برای بزرگسالان ایرانی ۱۵۰ تا ۲۰۰ است سرعت مطالعه در تندخوان‌های حرفه ای تا ۱۴۰۰ کلمه در دقیقه میرسد!

با مطالعه این فایل آموزشی شما با تندخوانی و مهارتهای لازم آشنا خوهید شد.سعی شده است مطالب بسیار خلاصه و مفید بازگو شوند تا شما با صرف کمترین زمان مطالعه و داشتن زمان بیشتر برای تمرین ها سریعتر به هدف برسید.

به جای کارگاه ها و کلاسهای گران قیمت تنها با پرداخت هزینه بسیار کمیمیتوانید همه آن چه برای دستیابی به این هدف نیاز دارید بیاموزید و یک تندخوان شوید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پوشه فشرده شامل فایل PDF 10 صفحه ای و دو نرم افزار که یکی برای ویندوز و دیگری برای اندروید می باشد.

نوع محتواهای ارسالی: متنی (pdf یا word)،  سایر،  
حجم کل محتوای ارسالی: 120 MB

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Fslgearth