توضیحات کاره

طراحی سایت بر پایه وردپرس عموما بر اساس دمو های آماده ی قالب های وردپرس انجام می شود. اما ما برای شما سایتی طراحی خواهیم کرد که بر پایه ی وردپرس است اما صفحات سایت شما به صورت اختصاصی برای شما و با توجه به هویت برند شما انجام خواهد شد. به گونه ای که وبسایتی مشابه وسایت خود مشاهده نخواهید کرد. در صورتی که برای مجموعه ی خود هویت برند نداشته باشید، تیم طراحان دومیم با دریافت هزینه برای شما هویت برند ساخته و ارسال خواهند نمود.

  • نکته ی قابل توجه این که بیشتر وبسایت های ساخته شده، به دلیل عدم رسیدگی و به روز رسانی پس از مدتی ساختار طراحی خود را از دست میدهند یا دچار مشکلات عملکردی می شوند. اما مجموعه ی ما 3 دوره به روز رسانی ساختاری رایگان به عنوان هدیه برای مشتریان در نظر گرفته است تا بر این اساس تا حدود 3 سال از آپدیت بودن و عملکرد مناسب وبسایت خود مطمئن باشید.
  • در وبسایت شرکتی تعداد 5 برگه و در وبسایت فروشگاهی 7 برگه از سایت شما آماده و تکمیل شده تحویل داده می شوند تا میزان درگیری شما تا جای ممکن کاهش یابد. البته در صورت تمایل و با پرداخت هزینه می توانید ساخت و تکمیل تمامی برگه ها یا محصولات سایت را به ما بسپارید.
  • ساخت هر سایت افزونه ها و نیازمندی هایی دارد که تمامی آنها هزینه بر است. اما همه ی این موارد در وبسایت های ساخته شده توسط تیم ما به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای این موارد نخواهید داشت.
  • در دنیای امروز استفاده از موبایل بسیار زیاد شده و در نتیجه ریسپانسیو بودن وبسایت با سایز موبایل بسیار مهم است. تمامی سایت های ساخته شده توسط دومیم در ابعاد موبایل نیز تست شده و یک نسخه ی کاملا بهینه برای موبایل به شما تحویل داده می شود.
  • علاوه بر آن تمامی نکات سئوی داخلی نیز برای وبسایت شما رعایت شده و در نهایت یک سایت اختصاصی با زیرساخت های مناسب به شما تحویل داده خواهد شد.
  • لندینگ های فروش و تبلیغات با توجه به متدهای طراحی AIDA یا RACE برای شما طراحی و آماده سازی می شوند.
  • در ضمن برای آشنایی با نحوه ی کار با وبسایت و اقداماتی مانند افزودن محصول یا … نیز جلسه ی آموزشی برای شما ارائه می گردد.
  • سرعت وبسایت یکی از موارد مهم در ایجاد یک تجربه خوب برای کاربران است. به همین دلیل تمامی وبسایت های طراحی شده توسط تیم ما تاییدیه سرعت گوگل را خواهند داشت و این تاییدیه سرعت برای شما ارسال خواهد شد.
  • پس از طراحی سایت شما این امکان را دارید تا 2 مرتبه ادیت در طراحی نهایی داشته باشید تا در نهایت تضمین رضایت شما حاصل شود. ویژگی و امکاناتی مانند اتصال به پنل پیامکی، اتصال به پنل پرداخت، ارسال ایمیل و ... نیز در صورت نیاز برای وبسایت شما فعال می شوند. به عنوان هدیه یک دامنه ir و شش ماه هاست رایگان به شما تحویل داده خواهد ش

توجه فرمایید قیمت درج شده به دلیل محدودیت های قیمت گذاری انجام میدم می باشد و قیمت اصلی طراحی سایت اختصاصی شرکتی 11000000 تومان و فروشگاهی 15000000 تومان می باشد که پایین تر از قیمت های اصلی مجموعه ی دومیم برای طراحی سایت اختصاصی است و دلیل قیمت گذاری پایین تر ، شروع تازه ی مجموعه ی دومیم در سایت انجام میدم و آشنا نبودن کاربران آن با کیفیت طراحی سایت های ما می باشد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

وبسایت طراحی شده

برندبوک

ایمیل سازمانی شما

اطلاعات تمام اکانت های لازم

یک دامنه ir و شش ماه هاست رایگان

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  طراحی سایت اختصاصی 21 روز 1,000,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های DOMIM Web Design