توضیحات کاره

اعتبار دامنه و یا همان دامین آتوریتی (Domain Authority) یکی از معیارهای ابزار معروف MOZ است. اعتبار دامنه تبدیل به یکی از معیارهای مهم هنگام تبلیغات و رپورتاژ آگهی شده است.

برای افزایش دامین آتوریتی باید از سایت‌هایی با دامین آتوریتی بالا، بک لینک دریافت کنید. در این آموزش لیست سایت ها به همراه نحوه انجام به شما گفته می‌شود تا بتوانید دامین آتوریتی خود را به بالای 50 افزایش دهید.

آیا این کار برای سایت ضرر دارد؟

به هیچ عنوان! همانطور که گفته شد، اعتبار دامنه صرفا معیار ابزار MOZ است و هیچ تاثیر مثبت یا منفی ای در سئوی سایت ندارد.

چگونه این کار انجام می‌شود؟

نحوه انجام کار از صفر به شما گفته خواهد شد. لیست حدود 350 لینک دراختیارتان قرار می‌گیرد و نحوه انجام کار نیز گفته شده است. تمامی 350 لینک، بک لینک فالو و دائمی برای شما به ارمغان می‌آورد. اما این لینک ها صرفا برای افزایش DA است و تاثیر مثبت یا منفی بر روی سئوی سایت ندارد. همچنین این کار زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد و در زمان کوتاه می‌توانید این کار را انجام دهید.

افزایش طبیعی دامین آتوریتی

اینکه دامین آتوریتی ما به صورت طبیعی رشد کند از اهمیت زیادی برخوردار است. در آموزش نحوه رشد به صورت طبیعی و نکات آن کامل گفته شده تا روند رشد DA را طبیعی بتوانید انجام دهید. ابزارهایی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توان تاریخچه DA را بررسی کرد. در این آموزش این ابزار را نیز معرفی کرده‌ایم.

یکی از مزیت هایی که افزایش دامین آتوریتی توسط خودتان دارد، این است که می‌توانید به صورت پیوسته و آهسته این کار را انجام دهید تا کاملا طبیعی DA افزایش پیدا کند. اما اگر توسط دیگران و ظرف مدت 1 ماه یا حتی 3 ماه انجام شود، نمودار رشد غیرطبیعی خواهد داشت.

آموزش توسط چه کسی ساخته شده است؟

این آموزش توسط امید بهشتی‌فر مدرس سئو در فرادرس و متخصص لینک سازی با بیش از 1200 دانشجو، ساخته شده است.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل آموزش افزایش دامین آتوریتی

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    سایت مسئولیتی در خصوص محتوای ارایه شده در این کاره ندارد. مسئولیت استفاده و نحوه ی استفاده از محتواها برعهده ی خود مشتری می باشد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Omid Beheshtifar