توضیحات کاره

من بر اساس قواعد سخنرانی و روانشناسی یادگیری و تجربه ام در روزنامه نگاری و سالها مطالعه ادبیات، برای شما سخنرانی هایی حرفه ای و بسیار خلاقانه در زمینه های مختلف می نویسم که میتونه مخاطبان تون رو به وجد بیاره و باعث بشه کاملا به شما توجه کنند. 

در نوشتن یک سخنرانی جذاب، تسلط بر موضوع فقط یکی از موارد مورد نیازه. خلاقیت و توانایی ترکیب ایده ها ادویه جادویی هست که می تونه یک متن ساده و عادی رو به یک متن خیره کننده تبدیل کنه. آموزه ها و مهارت های من به عنوان یک مشاورشغلی (روان شناسی شغلی)، حضور در دوره سخنرانی دکتر شاهین فرهنگ و  تجارب زیسته ام (چند سال روزنامه نگاری، ترجمه) میتونه به کمک شما بیاد تا با تاثیرگذارترین شکل، در یک جمع حاضر بشید و با جلب توجه شون، به اهداف تون دست پیداکنید.

البته، لازمه این رو هم بدونید که بر خلاف تصور، متن یک سخنرانی، یک متن از پیش نوشته شده و یک طرفه نیسته بلکه مهم ترین دلیلی که باعث میشه شما بتونید اون متن رو به بهترین شکل اراژه بدید، اینه که از نظر شخصی و درونی باهاش ارتیاط برقرار کرده باشید. به همین دلیل، هر سخنرانی از طریق گفتگو و آشنایی با شخصیت شما به دقت شخصی سازی میشه تا حداکثر ارتباط رو باهاش برقرار کنید.

 قیمت هر صفحه سخنرانی در word با فونت 12 صد هزارتومن هست که با توجه به دشواری و تخصصی بودن موضوع (مثل موضوعات پزشکی، مهندسی و...) افزایش پیدا میکنه اما زمانی که برای شناخت شما صرف میشه جز کار اصلی محسوب میشه و رایگانه.

در صورتی که خودتون از ثبل متنی رو تهیه کرده باشید و فقط نیاز به جذاب تر کردنش داشته باشید، قیمت هر صفحه word پنجاه هزارتومن محسوبمیشه.

قیمت ها برای متون انگلیسی با 70 درصد افزایش قیمت محاسبه میشه. 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل word یا pdf حاوی متن سخنرانی به دقت شخصی سازی شده

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از متن نوشته شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های مشاور شغلی