توضیحات کاره

جنس کارت ویزیت، یک رو و یا دورو بودن آن و همچنین گرماژ کارت می‌بایست متناسب با نوع کسب و کار انتخاب شود. به طور معمول کارت ویزیت بر روی کاغذهایی از جنس گلاسه، کتان و تحریر چاپ می‌شود؛ که هرکدام متناسب با نوع سلایق و تجارت‌های مختلف، می‌تواند به کارت ویزیت جلوه بسیار زیبایی بخشد. 

انواع کارت ویزیت

کارت ویزیت همانند دیگر محصولات چاپی دارای انواع متعدد و متنوعی است. در این میان آنچه موجب تنوع و گستردگی این محصول می‌شود، اندازه و ابعاد کارت ویزیت، جنس و گرماژ کاغذ، انواع متنوع روکش‌های محافظ، جلوه‌دهنده‌های بصری همچون سطوح طلاکوب، نقره‌کوب، یو.وی و در نهایت نحوه چاپ آن است.  البته باید توجه داشت که عامل تعیین‌کننده نوع کارت ویزیت ویژگی‌های تجارت و کسب و کار است.

کارت ویزیت خاص

در بسیاری موارد ممکن است نیاز به داشتن یک کارت ویزیت خاص باشد. آنچه می‌تواند یک کارت ویزیت ساده را به یک کارت خاص بدل کند طراحی آن و همچنین چگونگی ظاهر آن با توجه به چاپ، برش و جلوه‌های ویژه بصری است. به طور مثال یک کارت ویزیت دورگرد با روکش لمینت براق همراه با یو.وی موضعی و یا سطح طلاکوب می‌تواند بدون شک از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

نکات مهم در خصوص کارت ویزیت

  • طرح کارت ویزیت باید شیک و جذاب باشد
  • روی کارت ویزیت بیش از حد اطلاعات نباید درج شود تا سبب شلوغی کارت و خستگی مخاطب شود
  • باید حتما عکس یا لوگوی مجموعه شما یا عکس مفهومی از کسب و کار شما روی کارت ویزیت درج شود تا مخاطب با آن ارتباط برقرار کند
  • استفاده از رنگ سازمانی در کارت ویزیت میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد
در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

ارسال فایل لایه باز +1 روز +45,000 تومان
پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش، جهت هماهنگی برای انجام کار به این فروشنده پیام دهید.
اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.