توضیحات کاره

اگر شما صاحب یک شرکت یا تولیدی باشید قطعا میدانید که رمز موفقیت در این گونه کسب و کار ها، برند سازی می باشد، چرا که برندسازی باعث دیده شدن شما و همچنین افزایش اعتماد مشتریان به شما میشود و در دنیایی که همه چیز در آن به سمت اینترنتی شدن میرود، عدم وجود بستری مناسب برای شرکت ها و تولیدی ها که در آن به معرفی خود، ارائه خدمات و فروش محصول بپردازند منجر به عقب ماندن از سایر رقبا خواهد شد.

همانطور که میدانید یکی از برترین بسترهای آنلاین برای کسب و کار ها، داشتن وب سایت است که امکانات زیادی در اختیار شما قرار میدهد و شما میتوانید با داشتن یک وب سایت شرکتی یا تولیدی، علاوه بر برندسازی، ارائه خدمات و فروش محصول، شانس بیشتری برای اعطاء نمایندگی در سراسر کشور، جذب نیرو های خبره و ... خواهید داشت زیرا وب سایت محدود به شهر یا منطقه خاصی نبوده و شما میتوانید با درج فرم های مختلف در سایت، از طیف وسیع تری از افراد، درخواست نمایندگی یا استخدام و ... دریافت نمایید.

وقتی سخن از طراحی وب سایت شرکتی یا تولیدی به زبان می آید اکثرا صاحبان مشاغل، دلایلی مانند هزینه بر بودن، نیاز به صرف زمان زیاد و عدم آشنایی با نحوه مدیریت سایت را به عنوان موانعی برای طراحی سایت کسب و کار خود میدانند.

اما راه حل چیست؟!

من با بیش از 12 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت و انجام صدها پروژه موفق و پس از کسب تجارب زیاد، برای حل اینگونه موانع اقدام به ارائه پکیج ویژه طراحی وب سایت شرکتی – تولیدی ارزان با تحویل فوری یک الی سه روزه کرده ام

این پکیج چه ویژگی ها و امکاناتی دارد؟

  • طراحی با وردپرس

وردپرس CMS  ای است که تمام نیازهای یک سایت جامع را بدون نیاز به کدنویسی برآورده کرده و دارای امنیت فوق العاده بالا و سرعت مناسب است و از طرفی هزینه طراحی و نگهداری سایت با وردپرس نیز بسیار ارزان تر بوده و مدت زمان کمی برای طراحی نیاز دارد. بنابراین من سایت شرکتی - تولیدی ارزان خود را با استفاده از وردپرس طراحی میکنم.

  • دارای 10 برگه با گرافیک اختصاصی

  ده صفحه سایت به دلخواه شما مانند صفحه اصلی، تماس با ما، درباره ما، فروشگاه یا ویترین معرفی محصول، انواع فرم ها، معرفی خدمات و ... را با گرافیک کاملا حرفه ای و اختصاصی طراحی و در اختیار شما قرار میدهم.

  • دارای 4  نوع فرم ( استخدام ، تماس ، نمایندگی و ثبت سفارش )

امکان طراحی چهار نوع فرم کاملا شخصی سازی شده و با موارد مدنظر شما وجود دارد.

  • طراحی بنر و اسلایدرهای کاملا حرفه ای

 بنرها و اسلایدر های سایت شما را متناسب با جدیدترین و جذاب ترین متدهای طراحی روز، آماده خواهم کرد.

  • دارای لود تایمینگ زیر 3 ثانیه

سرعت لود سایت یکی از مهم ترین عوامل برای ماندن کاربران در سایت بوده و لود تایم بالا باعث سر رفتن حوصله کاربران و ترک سایت شما میشود، به همین علت من در طراحی سایت های خود توجه ویژه ای به این مسئله دارم.

  • کاملا بهینه سازی شده ( سئو استاندارد )

 تمامی زیر ساخت های لازم برای سئو (بهینه سازی برای موتور های جستجو مخصوصا گوگل) رعایت شده و سایتی که تحویل میگیرید متناسب با استاندارد سئو می باشد.

  • ثبت در گوگل سرچ کنسول
  • آموزش مدیریت وبسایت و ایمیل به صورت ویدئویی

همانگونه که قبلا نیز اشاره شد یکی از اصلی ترین دغدغه ها برای صاحبان کسب و کار که تمایل دارند صاحب وب سایت شوند، مدیریت آن پس از تحویل سایت می باشد که من برای حل این مشکل، هنگام تحویل سایت های خود، ویدئوهای آموزشی جامعی را به شما ارائه میدهم که در آن، به صورت روان تمامی موارد مورد نیاز برای مدیریت سایت شرکتی یا تولیدی را جز به جز شرح داده ام و شما عزیزان در هر سطح از سواد، با مشاهده آن میتوانید سایت خود را مدیریت کنید و همچنین ایمیل های مختلفی با نام سایت (مانند info@rightechco.com )  ایجاد کرده و آنها را مدیریت کنید.

 

  • پشتیبانی فنی  یک ماهه

 

تدابیر من برای مدیریت سایت شما، فقط محدود به ارائه فیلم آموزشی نمی باشد بلکه پشتیبانی یک ماهه رایگانی نیز در نظر گرفته شده ام و در این مدت هر گونه راهنمایی و پاسخگویی به مشکلات شما، رایگان خواهد بود.

 

 

 

تحویل سفارش 24 الی 72 ساعت بعد از ثبت سفارش

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

وب سایت کامل شرکتی با تمام امکانات

فایل اموزشی نحوه مدیریت سایت

تمامی اطلاعات سایت

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  یک وبسایت کامل با تمام امکانات 2 روز 1,400,000 تومان
    پنل پیامک +1 روز +450,000 تومان
    چت آنلاین واتساپ +1 روز +300,000 تومان
    زبان دوم با افزونه +1 روز +200,000 تومان
    زبان دوم با ترجمه اختصاصی +3 روز +900,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.