توضیحات کاره

امروزه افراد به دلیل وجود مشغله های زیاد، محدودیت مکانی و زمانی و ... تمایل دارند تا کارهای خود را به صورت اینترنتی و آنلاین پیش ببرند و مسئله آموزش نیز از این امر مستثنی نیست زیرا کاربران تمایل دارند تا نیازهای آموزشی خود را با آرامش بیشتر از منزل و در بستری آنلاین دنبال کنند.

در حال حاضر قطعا بهترین بستر آموزش آنلاین ، وب سایت آموزشی است چرا که امکاناتی را فراهم می آورد که هیچ یک از شبکه های اجتماعی توانایی رقابت با آن را ندارند، به همین دلیل است که اکثرا آموزشگاه های موفق دارای سایت اختصاصی خود هستند.

از مزایای داشتن وب سایت آموزشی میتوان به دسترسی راحت تر کاربران به تمامی امکانات و خدمات آموزشگاه آن به هم به صورت یکجا اشاره کرد، همچنین دسترسی تعداد افراد بیشتر به خدمات شما بدون محدودیت مکانی نیز از دیگر مزایای این گونه وبسایت ها می باشد.

داشتن وب سایت آموزشی فقط محدود به آموزشگاه ها و موسسات نمیشود بلکه در دنیای امروزی، هرکسی در هر زمینه ای که تخصصی دارد میتواند به راحتی و از طریق وبسایت آموزشی شخصی خود و بدون صرف هزینه های هنگفت تاسیس آموزشگاه فیزیکی، شروع به تدریس تخصص خود کند.

طراحی وب سایت آموزشی حرفه ای نیازمند صرف هزینه و زمان زیاد و یادگیری نحوه مدیریت سایت می باشد، اما من با بیش از 12 سال سابقه درخشان و انجام صدها پروژه موفق، با تکیه بر تجارب بی نظیر خود که طی این سالها کسب کرده ام، تصمیم به ارائه وب سایت آموزشی ارزان با تحویل فوری 2 الی 4 روزه کرده ام  تا این مسیر را برای شما عزیزان هموار تر کنم.

اما ویژگی ها و امکانات این وب سایت چیست؟

  • طراحی با وردپرس

وردپرس CMS  ای است که تمام نیازهای یک سایت جامع را بدون نیاز به کدنویسی برآورده کرده و دارای امنیت فوق العاده بالا و سرعت مناسب است و از طرفی هزینه طراحی و نگهداری سایت با وردپرس نیز بسیار ارزان تر بوده و مدت زمان کمی برای طراحی نیاز دارد. بنابراین من سایت فروشگاهی ارزان خود را با استفاده از وردپرس طراحی میکنم.

  • دارای پنل معلم و دانش آموز

دارا بودن پنل اختصاصی هم برای مدرس و هم برای دانش آموز با امکانات مخصوص خود، یکی از ویژگی این سایت آموزشی هست که من برای شما طراحی میکنم..

  • امکان برگزاری کلاس آفلاین

برای برگزاری کلاس ها به صورت آفلاین کافی است تا شما فیلم جلسات را ضبط کرده و به پنل دانش آموزان اضافه کنید تا آنها در فرصت مناسب و بدون استرس دیر رسیدن به کلاس، آموزش ها را مشاهده کنند.

  • امکان برگزاری جلسات آنلاین

برگزاری جلسات به صورت آنلاین در skyroom  و در محیطی با امکانات ویژه به صورت تصویری و امکان Share Screen، امکان گفت و گو و سوال و جواب با دانش آموزان به صورت تایپی، صوتی و تصویری از دیگر ویژگی های برجسته وب سایت آموزشی من می باشد.

  • امکان فصل بندی جلسات
  • امکان برگزاری آزمون آنلاین

به شما امکان برگزاری آزمون آنلاین به صورت تستی و تشریحی را میدهد.

  • امکان بارگزای تکلیف برای دانش آموزان

امکان بارگزای تکلیف برای دانش آموزان به این صورت می باشد که شما میتوانید پس از اتمام هر جلسه از آموزش، تکلیف های دانش آموزان را با استفاده از پنل مدرس خود بارگزاری کنید تا هر دانش آموز بتواند آن را از پنل خود مشاهده نموده و پس از انجام  تکالیف، پاسخ آن ها را آپلود نماید.

  • امکان فروش فایل های آموزشی

دراین سایت آموزشی ، به شما امکان فروش فایل های آموزشی نیز داده خواهد شد و کاربران پس از پرداخت مبلغ دوره، خواهند توانست فایل های مورد نظر را دانلود کرده یا به صورت آنلاین مشاهده کنند.

  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی

پس از انجام کارهای اولیه سایت، به ثبت نام و دریافت اینماد برای آموزشگاه شما اقدام میکنم و شما میتوانید بدون درگیری با پروسه های اداری زمانبر، در کوتاهترین زمان ممکن، نماد اعتماد خود را دریافت نمایید.

  • دارای درگاه پرداخت واسط مستقیم

 در این وبسایت آموزشی، شما بدون پرداخت هزینه اضافی، صاحب درگاه بانکی مستقیم از بانک دلخواه خود و درگاه واسط مستقیم خواهید شد.

  • طراحی انواع فرم های سفارشی

در این وبسایت آموزشی شما آزاد هستید تا هرگونه فرم از جمله استخدام نیرو، پیش فروش یا فروش دوره، ثبت نام و ... را درخواست نمایید تا ما آن را با توجه به فیلد های خواسته شده شما، ایجاد کنم.

  • پنل پیامک اطلاع رسانی

این پنل پیامکی قابلیت ارسال پیامک های انبوه جهت اطلاع رسانی به لیست مورد نظر شما را دارا می باشد.

  • طراحی بنر و اسلایدرهای کاملا حرفه ای

 بنرها و اسلایدر های سایت شما را متناسب با جدیدترین و جذاب ترین متدهای طراحی روز، آماده خواهم کرد.

  • دارای لود تایمینگ زیر 3 ثانیه

سرعت لود سایت یکی از مهم ترین عوامل برای ماندن کاربران در سایت بوده و لود تایم بالا باعث سر رفتن حوصله کاربران و ترک سایت شما میشود، به همین علت من در طراحی سایت های خود توجه ویژه ای به این مسئله دارم.

  • کاملا بهینه سازی شده ( سئو استاندارد )

در این سایت تمامی زیر ساخت های لازم برای سئو (بهینه سازی برای موتور های جستجو مخصوصا گوگل) رعایت شده و سایتی که تحویل میگیرید متناسب با استانداردهای سئو می باشد.

  • ثبت در گوگل سرچ کنسول
  • آموزش مدیریت وبسایت و ایمیل به صورت ویدئویی

هنگام تحویل سایت ویدئوهای آموزشی جامعی را به شما ارائه میدهم که در آن، به صورت روان تمامی موارد مورد نیاز برای مدیریت سایت شرکتی یا تولیدی را جز به جز شرح داده ام و شما عزیزان میتوانید با مشاهده این ویدئوها، سایت خود را مدیریت کنید و همچنین ایمیل های مختلفی با نام سایت (مانند info@rightechco.com )  ایجاد کرده و آنها را مدیریت کنید.

  • پشتیبانی یک ماهه رایگان

تدابیرمن برای مدیریت سایت شما، فقط محدود به ارائه فیلم آموزشی نمی باشد بلکه در این سایت آموزشی، پشتیبانی یک ماهه رایگانی نیز در نظر گرفته ام و در این مدت هر گونه راهنمایی و پاسخگویی به مشکلات شما، رایگان خواهد بود.

تحویل سفارش 2 الی 4 روز بعد از ثبت سفارش

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

وب سایت آموزشی با تمام امکانات

تمامی اطلاعات مربوط به سایت

اطلاعات پنل پیامک

فایل های آموزشی

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    چت آنلاین +1 روز +300,000 تومان
    درگاه دوم بانکی +3 روز +600,000 تومان
    درگاه دوم واسط +1 روز +300,000 تومان
    برای وب سایت آموزشگاهی با تمام امکانات   در 30 روز
    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.