توضیحات کاره

با سلام

اگر برای معرفی محصولات و خدمات  خودتون نیاز به یک کاتالوگ دیجیتال دارید تا از شر هزینه های گزاف چاپ و .... رهایی یابید و خیلی سریع و راحت لینک کاتالوگ خودتون رو به هر کسی و از هر پلتفرمی که مایل باشید ارسال کنید، من در خدمت شما هستم.

ذکر این تکته ضروری هست که کاتالوگ شما کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا خواهد بود یعنی درتمامی  نسخه های گوسی و تبلت و لپ تاپ به درستی نمایش داده خواهد شد.

بسته به تعداد محصولات و خدمات  شما هر کاتالوگ ممکن است از دو تا بی نهایت صفحه داشته باشد که قیمت ذکر شده پایه برای 8 برگه دو طرفه یعنی 16 صفحه می باشد.به ازای هر تعداد صفحات و برگه های اضافه مبالغی به قیمت کل افزوده میگردد که در قسمت امکانات بیشتر به تفضیل توضیح داده شده است.

من ماهرخ رضوانی با بیش از 12 سال سابقه درخشان در عرصه گرافیک و برنامه نویسی آماده هستم تا برای شما کاتالوگی متحرک و دیچیتال با تمام امکانات و گرافیک بی نظیر طراحی میکنم و شما میتونید از کاتالوگ خود در تمام شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

کاتالوگ دیجیتال با تعداد برگه های مشخص

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    10 صفحه اضافه +4 روز +450,000 تومان
    ارسال فایل قابل ویرایش   +150,000 تومان
    5 صفحه اضافه +2 روز +250,000 تومان
    1 صفحه اضافه +1 روز +75,000 تومان
    2 صفحه اضافه +1 روز +120,000 تومان
    برای 8 برگه پشت و رو   در 3 روز
    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.