توضیحات کاره

من میتونم با بررسی کدهای سایت شما در افزایش سرعت سایت که باعث افزایش ترافیک وبسایت شما و راضی شدن کاربرانتون میشه کمک کنم.

 

مزایای سایت با سرعت بالا

بهبود رتبه در گوگل

گوگل مدتی است که سرعت لود سایت را به معیارهای رتبه بندی نتایج جستجوی خود افزوده است. گوگل از سایت های با کیفیت و سایت هایی که به فکر آسایش و راحتی بازدیدکنندگان خود هستند با اینکار حمایت می کند. اگر می خواهید وب سایت شما از این امتیاز گوگل بهره مند شود بهتر است به فکر افزاییش سرعت لود آن باشید.

 

صرفه جویی در انرژی

طبیعتا صرفه جویی در زمان مورد نیاز برای لود یک صفحه اینترنتی در مجموع به کاهش زمان مورد نیاز برای مشاهده سایت و در نتیجه کاهش مصرف برق می شود.

 

القای حس خوب به بازدیدکنندگان سایت شما

حرکت روان و جابجایی آسان بین صفحات سایت شما در بازدیدکنندگان سایت شما حس خوبی نسبت به سایت شما ایجاد می کند. هر انسانی به چیزی که در وی حس خوبی ایجاد کند علاقه مند می شود. کالا و خدمات شما جذاب تر در ذهن خواننده جا خواهد گرفت.

 

کاهش پهنای باند مصرفی

در پروسه افزایش سرعت لود یک سایت در برخی موارد مثلا بهینه سازی و فشرده سازی تصاویر سایت، مصرف پهنای باند شما کاهش می یابد. اینکار علاوه بر صرفه جویی در هزینه های سرور موجب کاهش بار موجود بروی شبکه های زیرساخت ارتباطی می شود. سایت هایی که روی سرورهای ایرانی میزبانی می شوند معمولا به علت ضعف زیرساخت ارتباطی کشور، پهنای باند مجاز مصرفی آنها محدود بوده و با بهینه سازی حجم و افزایش سرعت سایت می توانند تا حدودی بر این مساله مرهم نهند.

هزینه انجام این کاره خارج از سایت ( "انجام میدم") به مراتب بالاتر میباشد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

قبل از ارائه کار یک میانگینی از سرعت فعلی شما ارسال میشه و سپس بعد از اتمام سایت میزان تفاوتش رو نمایش داده میشه . کم و بیشتر بودن این تفاوت کاملا بستگی به کدهای سایت شما دارد .

 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های BizNetwork