توضیحات کاره

       تابحال شده که یک فایل مهمی رو روی سیستم شخصیتون ذخیره کرده باشین و به صورت اتفاقی در مکانی دور از سیستم شخصیتون به اون فایل احتیاج پیدا کرده باشین ؟

      معمولا این اتفاق برای همه رخ داده و همه هم در این شرایط آرزو داشتیم کاش روشی وجود داشتکه میشد از راه دور به سیستم شخصی دسترسی داشتیم و فایل رو از روی اون بر میداشتیم و کارمون رو راه مینداختیم .

 خب ما الان اینجاییم تا این روش رو در اختیار شما بذاریم :) 

      ما برای شما یک فضای امن ابری در بستر اینترنت میسازیم که  5 ترابایت (5000 گیگابایت)  حجم داره و شما میتونید با خیال راحت فایل های حجیم و شخصی خودتون رو توش بارگذاری کنید. و هروقت که نیاز داشتین چه از طریق سایت ، چه از طریق ویندوز و چه از طریق موبایل به راحتی و آسونی به فایل هاتون دسترسی داشته باشین .

- با خرید این کاره چه چیزی دریافت می کنیم ؟

       با ثبت سفارش ودریافت اکانت OneDrive می توانید 5 ترابایت  فضای ابری مایکروسافت Onedrive دریافت نمایید و تمام اطلاعات شخصی مورد نیاز خود را در این فضا آپلود یا از آن در مواقع مورد نیاز دانلود کنید.

- نحوه دسترسی به فایل های آپلود شده
       علاوه بر وبسایت رسمی آفیس می توانید از طریق نرم افزار OneDrive که به طور پیشفرض در ویندوز 10 وجود دارد و هم از طریق اپلیکیشن اختصاصی مایکروسافت Onedrive در اندروید به فضای خودتون دسترسی داشته باشین.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

اطلاعات ورود و پنل ورود به اکانت 5 ترابایتی  onedrive  ساخته شده.

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.