توضیحات کاره

بسم الله الرحمن الرحیم

طراحی کامل و حرفه ای انواع وب سایت های شرکتی ، تجاری ، فروشگاهی ، مجله ، خبری ، نمونه کار ، گالری و ... با مدیریت محتوای وردپرس

در این جا تمامی کارهایی که نیاز هست تا شما یک وبسایت شیک و عالی جهت کسب درآمد داشته باشی، بصورت حرفه ای برای شما انجام خواهد شد.

مواردی که لازم هست انجام شود تا شما یک کسب و کار آنلاین پر سود داشته باشی:

✔ مشاوره اختصاصی جهت راه اندازی کسب و کار آنلاین

خیلی از اوقات افراد بدون داشتن هیچ پیش زمینه و تجربه ای اقدام به سفارش طراحی سایت میکنند و بعدها دچار خسارت های مالی و زمانی زیادی میشوند. برای این که در زمان و هزینه شما صرفه جویی شود و بهترین مسیر را انتخاب کنید ابتدا به تمامی سوالات شما پاسخ میدهم تا ابهامات موجود را رفع و برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین مصصم تر شوید.

 

✔ مدل کسب و کار شما

مدل کسب و کار اولین و مهم ترین اقدامی هست که هر وبسایت پر سودی اون رو طراحی میکنه. مدل کسب و کار یعنی اینکه محصول شما چیه؟ این محصول را به چه کسانی میخواهید عرضه کنید؟(مشتریان شما چه کسانی هستند) و چطوری کسب در آمد میکنید؟(آقا پول چطوری در میاد!) جواب این موارد و خیلی موارد دیگه رو باهم بررسی و طراحی میکنیم.

اگر در حال حاضر صاحب کسب و کاری هستید و فقط تصمیم دارید تا آن را در فضای آنلاین توسعه دهید و فروش خود را افزایش دهید حداقل لازم هست که مدل کسب و کار شما باز طراحی طراحی شود. (برای این مورد خاص قبل از سفارش حتما از طریق سیستم پرسش و پاسخ با من در ارتباط باشید)

 

✔ خرید هاست و دامین

بعد از انجام موارد فوق و برای شروع راه اندازی وبسایت، نیاز هست که هاست و دامین از طرف شما تهیه شود.(با توجه به قوانین داخلی وبسایت "انجام میدم"، امکان خرید هاست و دامین توسط ما وجود ندارد). ولی اصلا جای نگرانی نیست. به شما حرفه ای ترین میزبانی های ارائه شده در ایران که پشتیبانی بسیار قدرتمندی هم دارند را معرفی میکنم.

 

✔ نصب مدیریت محتوای وردپرس


تنظیم اولیه هاست و نصب کامل و انجام تنظیمات پایه برای سیستم مدیرت محتوای وردپرس ؛ شاید این موضوع از نظر بعضی افراد ساده باشد . اما درست و دقیق تنظیم کردن و آینده نگری در تنظیمات هاست و وردپرس باعث می شود تا سایت از همان ابتدا به صورت مناسب بارگذاری شود و از نیاز به اصلاح و مشکلات آینده جلوگیری شود .

 

✔ نصب قالب مورد نظر شما 

ما برای طراحی از قالب های آماده وردپرس استفاده میکنیم .اگر برای سایت خودتون طرح خاصی رو مد نظر دارید حتما برای من ارسال کنید. مثلا میتونید آدرس سایتی که دوست دارید وبسایت شما شبیه به اون باشه رو ارسال کنید تا قالب مورد نظر شما تهیه شود.

قالب وبسایت شما این امکان را دارد که در تمامی کنسول به خوبی نمایش داده شود. در سایزهای مختلف گوشی موبایل، تبلت ، لپ تاب و...  بصورت صد درصد واکنش گرا نمایش داده میشود.

 

✔ طراحی منو ، دسته بندی ، سربرگ و پاورفی سایت


برگه های اولیه سایت شما ایجاد خواهند شد و طراحی اولیه منو ، دسته بندی ، سربرگ و پاورقی سایت انجام خواهد شد . توجه فرمایید که ارسال لوگو و همچنین دسته بندی ها در این قسمت مورد نیاز است .

 

✔ طراحی صفحه اصلی و دو برگه جانبی ( درباره ما - تماس با ما )


صفحه اصلی یا صفحه لندینگ سایت مهم ترین قسمت سایت شماست ؛ مهم است که این صفحه طراحی زیبا و چشم نوازی داشته باشد و در عین حال از سئو و سرعت بارگذاری بالایی برخوردار باشد . اسلایدر ها ، انیمیشن ها و عناصر متحرک در صفحه ، امروزه جزو قسمت های پایه برای صفحات اصلی سایت ها شده اند ؛ با توجه به نظر شما و طرح ارسالی شما ( در صورت ارسال ) طراحی اولیه صفحه اصلی شما انجام خواهد شد . در صورتی که متن ها و تصاویر شما آماده باشد این موارد جایگزین خواهد شد در غیر این صورت از تصاویر و متن های مختلف برای پر کردن و کامل کردن ظاهر سایت استفاده خواهد شد . برگه های جانبی درباره ما و تماس با ما مطابق با موضوع سایت شما طراحی خواهند شد ؛ در این قسمت هم نیازمند متن ها و تصاویر شما و لینک های شبکه های اجتماعی و ... هستیم که در صورتی که ارسال نشده باشند به صورت پیشفرض پر خواهند شد .

نمونه کارها:

طراحی سایت زودیت  http://zoodit.ir

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی http://mystok.ir

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی http://digigenaveh.com

طراحی سایت خدمت نت http://khedmatnet.com

طراحی سایت فروش لاک  https://nailcolor.ir

طراحی سایت نمایندگی بیمه سامان http://bimehsamanestekhdam.ir

طراحی سایت http://cryptoprice.digital

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مشاوره اختصاصی جهت راه اندازی کسب و کار آنلاین
مشاوره  خرید هاست و دامین
تهیه قالب و افزونه ها کاربردی مورد نیاز (بدون آپدیت خودکار)
 نصب و راه اندازی وبسایت وردپرسی
راه اندازی فروشگاه اینترنتی(در صورتیکه فروشگاه احتیاج داشته باشید)

 

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    تصویری از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های MiladNet