توضیحات کاره

قیمت گذاری براساس تخصص و سختی متن، رشته و روز تحویل معین می گردد. هر صفحه 250 لغتی یک صفحه استاندارد محسوب می شود. هم از فارسی به انگلیسی و هم از انگلیسی به فارسی متون و کتب شما را ترجمه می نمایم. روز تحویل نیز براساس حجم کاری شما تعیین می گردد تا شما راضی باشید. نظر به این که اینجانب بیش از 17 سال سابقه درخشان و حرفه ای ترجمه دارم، شما می توانید با خیالی آسوده کارهای خود را به بنده بسپارید. برای جلب اعتماد شما امکان ارسال نمونه ای ار ترجمه متنتان نیز وجود دارد.

نمونه ترجمه:


OSTEOARTHRITIS
Arthritis is a chronic condition that causes joint inflammation.symptoms includes redness, warmth, swelling, tenderness and pain. Up to 30 percent of the population may have knee osteoar-thritis, or “wear and tear” arthritis. This is the gradual breakdown of the cartilage in the knee. Also called degenerative joint disease, osteoarthritis usually develops over years and often is found in patients who have had a knee infection or injury and those who are overweight.as cartilage wears away, the bones around it can grow thicker and develop bony spurs. this can lead to increased friction between the bones and disrupted movement in your knee. this also can lead to problems with the synovium, a membrane in your knee that produces a liquid to keep your cartilage slippery. This mem-brane can become inflamed and make too much fluid. This result in swelling, or “water on the knee.” in the most severe cases, in the most severe cases, the knee can become deformed as the continued friction wears away the bone.



استئوآرتریت (ساییدگی مفصل)

آرتریت یک بیماری مزمن است که باعث التهاب مفاصل می شود. علائم این بیماری عبارتند از قرمزی، گرمی، تورم، حساسیت و درد. بیش از سی درصد از افراد جامعه ممکن است به استئوآرتریت (آرتروز) زانو یا آرتریت فرسودگی پارگی مبتلا باشند. این مشکل درواقع تخریب تدریجی غضروف داخل زانو است. از این بیماری، به بیماری مفصلی پیشرونده نیز یاد می شود. معمولأ سال ها به طول می انجامد تا استئوآرتریت رشد کند و اغلب در بیماران مبتلا به عفونت یا آسیب در ناحیه زانو و در افرادی که اضافه وزن دارند، دیده می شود. همانطور که غضروف ساییده می شود، استخوان های اطراف آن ضخیم تر شده و زائده های استخوانی به وجود می آیند. این روند همچنین می تواند به مشکلاتی در سینوویوم منجر شود؛ سینوویوم، غشایی در زانویتان است که مایعی تولید می کند تا غضروف زانویتان را لغزنده نگه دارد. این غشا می تواند ملتهب شده و باعث تولید بیش از حد این مایع شود که منجر به تورم و یا "آب آوردن زانو" می گردد. در موارد بسیار شدید، ممکن است زانو تغییر شکل دهد زیرا با تداوم اصطکاک، استخوان ساییده شده و به نوعی از بین میرود.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

متن کامل و ترجمه شده با تایپی عالی در قالب فایل وورد به مشتری عزیز تحویل خواهم داد. تعداد صفحات این فایل  نیز بستگی به حجم ترجمه شده دارد.

  • از زبان: سایر (طبق توضیحات کاره)
  • به زبان: سایر (طبق توضیحات کاره)
  • نوع ترجمه: تخصصی رشته کامپیوتر و IT

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های MaarAli160