توضیحات کاره

سلام دوستان خوبم

همانطور که میدونیم اکثر ماها جذب پیج های با فالور بالا میشیم، و تفاوتی هم نداره اون پیج، پیج کسب و کار باشه یا آموزشی و یا سرگرمی؛ 

پیج های با مخاطب بالا ناخوادگاه حس اعتماد و اعتبار مطالب گفته شده رو بما القا میکنه. چنانچه پیج کسب و کار باشه خب قطعااا یکی از دلایل اعتماد ما به کار درستی اون فروشنده و محصول بازهم تعداد فالور کسب کار مورد نظرهست... 

پس تا اینجا تا حدودی با اهمیت فالور بالا برای پیج اشنا شدیم

خب حالا چه کاری از دست من بر میاد؟؟ من میتونم از طریق افزایش فالور غیرفعال با ایپی ایران به پیج شما اعتبار و اعتماد ببخشم، دقت کنید که فالور بین المللی یا خارجی برای پیچهای ایرانی اصلااا مناسب نیست چون پیج شما توسط ربات اینستا شناسایی و بلوکه میشه.

دوستان توجه کنند که صرفاا ایپی فالورها ایپی ایران هست و خود فالورها غیرفعال بوده و طبیعتاا فعالیتی اعم از لایک و کامنت برای پیج شما بهمراه ندارن.

بدلیل محدودیت اینستاگرام در ارسال فالور و لایک، روزانه ۳۰۰ الی ۴۰۰ فالور برای هرپیج ارسال میشه بعبارتی ارسال هر ۱۰۰۰ فالور برای یک پیج ۳ الی ۴ روز زمان میخواد.

راستی برای انجام این کار از نرم افزار های سکه ای ایرانی استفاده میشه، پس خیالتون راحت راحت باشه که فالورها کاملاا ایرانی هستن.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از خرید شما به تعداد سفارشتون بعلاوه سه روز جبران ریزش، فالور دریافت میکنید.

  • نوع فالوورها: فیک (غیرواقعی)
  • موقعیت جغرافیایی فالوورها: ایرانی
  • فعالیت ممبرها: غیرفعال

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

برای انجام این کاره از نرم افزار های سکه ای استفاده می شود

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

سفارش گیری این کاره متوقف شده است.

سایر کاره های Likoo