توضیحات کاره

آنچه در شروع هر کار تجارتی لازم است و اصلی جدانشدنی برای رسیدن به موفقیت به شمار میرود، داشتن یک برنامه مدون با روشی کارشناسی شده برای رسیدن به اهداف سازمان است. اما بسیاری از شرکت ها و سازمان ها با وجود داشتن برنامه، موفقیت چشم گیری کسب نمی کنند، مهمترین علتِ عدم نتیجه گیری این گونه کسب‌و‌کارهاعدم تحقیقات و بررسی قبل از تهیه سند استراتژی سازمان و عدم مطابقت برنامه ها با واقعیت های بازار و یا توانمندی های سازمان است.

من با تجربه‌ی ده ساله( لطفا با کلیک بر روی روی نام کاربری من، رزومه‌ام را مطالعه بفرمایید) از فعالیت عملی در زمینه تجارت الکترونیک، کسب‌و‌کار آنلاین یا ایده‌ی شما را با نگاهی واقع بینانه و کارشناسی دقیق بررسی میکنم و نقاط قوت ، ضعف ها و پیشنهادهایی برای هر چه بهتر شدن آن ارائه میکنم.

تلاش میکنم نکات ارائه شده علاوه بر تخصصی بودن، کاربردی و خلاقانه باشد تا با انجام و رعایت آنها بتوانید از هزینه ای که برای پیاده سازی و نگهداری کسب‌وکار آنلاین‌تان پرداخت نموده‌اید، بیشترین بازدهی و سودآوری را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که کلیه‌ی پیشنهادات تنها برای سفارش دهنده‌ی محترم و بر اساس توانایی ها، میزان دانش، تجربه ها، امکانات، میزان سرمایه، موقعیت جغرافیایی و... ، مطابق با روشها و متدولوژی های روز دنیا ارائه میشود و هدف این است که کسب‌وکارِ "شما" بهبود یابد. در نتیجه به هیچ وجه توضیح بدیهیات وجود نداشته و گفتمانی تکراری، کلیشه‌ای و غیرکاربردی وجود نخواهد داشت.

لطفا پیش از ثبت سفارش، آدرس وب سایت و یا خلاصه ای از ایده تان را از طریق پیام ارسال بفرمایید.

در صورتی که سوالی دارید، لطفا با من در تماس باشید.

من همیشه آنلاین هستم!

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

گزارش نقاط قوت، ضعف ها و پیشنهادهایی برای بهبود کسب و کارتان به صورت صوتی و یا مکتوب.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از مشاوره ارائه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های کلیک هوشمند