توضیحات کاره

>>> آیا میدانید خودهیپنوتیزم چیست و چه فوایدی دارد؟

فواید خودهیپنوتیزم چیست؟

با استفاده از خودهیپنوتیزم می توانید ذهن خود را در جهت دستیابی به اهداف مختلف در زندگی برنامه ریزی نمایید و باورهای مثبت را در خود ایجاد و تقویت نمایید و از باورها ی منفی دور شوید.

در واقع خودهیپنوتیزم به عنوان قدرتمندترین ، بهترین و موثرترین تکنیک کمکی برای دستیابی به اهداف و خواسته ها، ایجاد و تقویت عادات مثبت و تقویت باورهای مثبت می باشد. سالهاست دانشمندان اثبات نموده اند که برای تغییر باورها و دستیابی به موفقیت باید ذهن خود را برنامه ریزی و کنترل کنیم و تاثیر صد در صد و بسیار بالای کنترل ذهن در کسب موفقیت و دستیابی به اهداف و ایجاد عادات ، مهارتها و باورهای مثبت به قدری بدیهی ، اثبات شده و شناخته شده است که اصلا نیازی به توضیح بیشتر ندارد.

========================

با یادگیری خودهیپنوتیزم می توانید آن را برای کاربردهای مختلف زیر استفاده نمائید:

– تقویت روحیه – تقویت اراده – تقویت حافظه – تقویت اعتماد به نفس – تقویت تمرکز – تقویت ارتباطات

– تقویت قوای جسمی و روحی – پیشرفت در موفقیتهای تحصیلی – پیشرفت در شغل و کسب و کار

– دستیابی به اهداف و خواسته ها

– کسب موفقیتهای مالی – کسب موفقیت در ورزش  – کسب آرامش بیشتر

– ازدواج موفق – تسلط بیشتر بر احساسات

– افزایش توانائی در یادگیری زبانهای خارجی

– و بسیاری فواید دیگر …

========================

توصیف حالت خودهیپنوتیزم:

زمانی که چشمان شما بسته است ولی کاملا بیدار و هشیار هستید و جسم و ذهن شما دارای آرامش باشد ، در حالت خودهیپنوتیزم قرار دارید.  اما این آرامش به شکلی است که فرکانس امواج مغزی را در سطحی قرار می دهد تا ارتباط شما با ضمیر ناخودآگاهتان به شکل مستقیم و قوی برقرار شده و بتوانید به برنامه ریزی و کنترل ذهن خود بپردازید.

خودهیپنوتیزم دارای تکنیکهای مختلفی است. یعنی برای استفاده از آن ابتدا باید تکنیک مربوطه را یاد بگیرید و تمرین نمائید تا بتوانید به مهارت قرار گیری در حالت خودهیپنوتیزم دست یابید و از فواید مختلف آن بهره مند گردید.

در این کاره تکنیک خودهیپنوتیزم به صورت بهینه و موثر به همراه روش استفاده از آن به شما آموزش داده میشود.

========================

روند یادگیری تکنیک خودهیپنوتیزم توسط آموزشهای این کاره ، به چه صورت است؟

در آموزشهای این کاره ، تکنیک عملی قرارگیری در حالت خودهیپنوتیزم را یاد میگیرید که باید این تکنیکها را به صورت روزانه و در یک دوره زمانی مشخص تمرین نمائید تا به این مهارت دست یابید. پس از اتمام دوره تمرینی میتوانید در هر زمانی که مایل باشید وارد حالت خودهیپنوتیزم شوید و طبق آموزشها ذهن خود را در جهت اهداف و خواسته ها و تقویت مهارتهای فردی برنامه ریزی نمائید و از نتایج آن بهره مند شوید. 

در آموزشهای این کاره ابتدا توضیحات لازم جهت آشنائی با مکانیزم و کارائی خودهیپنوتیزم قرار داده شده که برای یادگیری تکنیک عملی و درک این فرآیند ضروری است. در قسمت بعد تکنیک عملی یادگیری خودهیپنوتیزم به صورت قدم به قدم و مرحله به مرحله آموزش داده شده که با تمرین آن میتوانید این مهارت را به بهترین شکل یاد بگیرید و در بخش آخر هم روش استفاده از تکنیک خودهیپنوتیزم در راستای اهداف و نیازها و تغییرات مورد نظر شما آموزش داده شده است.

========================

آموزشها به صورت متنی بوده و در قالب یک عدد فایل پی دی اف 42 صفحه ای تقدیم شده است. بلافاصله پس از خرید این کاره میتوانید فایل آموزشی را دانلود و استفاده نمائید.

این آموزشها دارای پشتیبانی است و در حین مطالعه مطالب و انجام تمرینات میتوانید سوالات و ابهامات احتمالی خود را از طریق بخش پیامهای این کاره ارسال و پاسخ را دریافت فرمائید.

میتوانید سوالات قبل از خرید خود را نیز در بخش پیامهای خصوصی ارسال نموده و راهنمائی دریافت نمائید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

- یک عدد فایل PDF به زبان فارسی در 42 صفحه شامل آموزشها بر اساس توضیحاتی که در کاره ذکر شده است.

- پشتیبانی برای پاسخگوئی به سوالات احتمالی شما در حین استفاده از آموزشها و تمرینات. (پاسخگوئی در محدوده مربوط به محتوای آموزشهای موجود است)

بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود را دریافت خواهید نمود.

نوع محتواهای ارسالی: متنی (pdf یا word)،  
حجم کل محتوای ارسالی: 804 کیلوبایت

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.