توضیحات کاره

گوگل آنالیتیکس یکی از ابزار های مهم وب مستران می باشد که برای تجزیه و تحلیل رفتار کاربران کاربرد بسیار گسترده ای داره، از سری کار هایی که می تونید با استفاده از این ابزار انجام بدید به شرح زیر است : (نمونه اطلاعات زیر رو در گالری تصاویر آپلود کردم)

ترافیک ورودی شما از کدام وب سایت ها، شبکه های اجتماعی می باشد

کاربران شما از چه دستگاه هوشمندی استفاده می کنند، سایز دستگاهشون چقدر می باشه ؟ چه مدل سیستم عاملی ؟ چه مدل گوشی ای ؟ چه مرورگری ؟ چه سرویس اینترنتی و...

ترافیک شما در ابتدا به کدام صفحات شما راه پیدا کرده اند ؟ به کجا رفتند ؟ چقدر دقیقه در صفحه شما مانند ؟ و...

و همینطور یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار ساخت یک هدف یا همان گول می باشد که شما می توانید برای وب سایت خود هدف گذاری کنید که برای مقال اگر کاربری از صفحه A به B رفت برای شما یک هدف ثبت شود.

نصب و تنظیمات و فعال سازی این ابزار برای وب سایت های وردپرسی دردسر هایی دارد که فقط برخی متخخصان می توانند از پس آن بر آیند، به علاوه، چند ماه پیش نسخه 4 این ابزار معرفی شد که به صورت کاملا همه چیز آن تغییر پیدا کرد و تا ثبت نام در آن دشوار تر شد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از خرید این خدمت، بنده از شما یک ایمیل معتبر می گیرم، و سپس با اون ایمیل برای شما یک حساب کاربری در گوگل آنالیتیکز می سازم و تنظیمات مربوطه رو انجام می دهم و در نهایت سایت شما را داخلش اضافه می کنم.

بعد از اضافه کردن سایت نوبت به فعال سازی آن می باشد که مستلزم این است که دسترسی سایت وردپرسی خودتون رو به من بدید و یا از من ویدیو آموزشی آن را دریافت کنید تا بتونید تنظیمات مربوط در سایت وردپرسی هم انجام دهید.

بعد از انجام این مراحل حساب گوگل آنالیتیکس شما فعال می شود و می تواند بر روی کاربران خود به صورت کامل تحلیل و بررسی های خود را انجام دهید.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های محمد مهدی آقاخانی