توضیحات کاره

786 اکسل هایی که طراحی میکردم برای مصارف گوناگونی طراحی میشد  اخیر دو پروژه خیلی مشابه و لی برای دو محل خیلی متفاوت داشتم ! یکی برای حرم مطهر رضوی (ع)  و یکی هم برای یکی از یگانهای ارتش  اصولی که در این کار لازم هست چینش منظم ایجاد لیست های اختصاصی با شرایط مختلف عدم پشت سر هم بودن یا به اصطلاح شب شبه شدن  عدم افتادن در یک روز مشابه در بازه شیفت  لحاظ تعطیلی در شیفت بندی  چینش از یکستون به دوستون منظم رعایت رنگبندی  خیلی خوشحالم که هردو رو با موفقیت و رضایت 100% کارفرما تقدیم کردم.

من قبلا اکسل رو دوست نداشتم و بدم میاومد ازش! تا گذشت و حین کار باهاش اشنا شدم،کم کم فهمیدم صفحه گسترده یعنی چی و الان عاشقش شدم!! انصافا یکی از بهترین و قویترین ابزارهایی هست که ار زمینه محاسبات داده های گسترده وجود داره خدارا شکر من هم مثل باقی موارد هرچیزی میرم سراغش تا انتهاش میرم ! از تنفر تا عشق شاید 15سال گذشته و الان میتونم ادعا کنم تقریبا هرکار نشدنی رو میتونم توی اکسل انجام بدم ! بوسیله پشت صحنه خیلی قدرتمند تر از خود اکسل که Macro های اون هستن و برنامه نویسی ماکرو ها که VBA هستش !

 

از آنجایی که مدیریت صندوق و انجام دستی این کار همیشه خطا یا فراموشی به همراه دارد ، اینبار خواستیم تا از اکسل برای راحتی هر چه تمام تر این کار و ذخیره داده مشتریان و داشتن آمار فروش علاوه بر ارایه فاکتور کمک بگیریم. تصاویر مربوط به پروژه اخیر من است.

 

Maniplulation of Productive Work Hours From an Active Directory Users via Powershel , Excel VBA جمع آوری ساعات کارکرد مفید کاربران دامین یا فارست با استفاده از اکسل و پاورشل *روی یک Domain یا Forest می توان از این برنامه استفاده نمود * محدودیت زمانی به صورت یک روز خاص یا یک محدوده تعریف میشه * هیچ محدودیتی در تعداد سیستم ها و کاربران ندارد *امکان شخصی سازی و نمودار گیری از گزارشات *قابلیت زمانبندی برای گزارشات روزانه هفتگی و ماهیانه

 

 

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک برنامه اکسل هوشمند VBA Macro و همچنین استفاده از User Form برای سهولت ورود و مدیریت اطلاعات و محاسبه قیمت از فرمولهای مشخص درانتها و صدور فاکتور با شماره بندی اختصاصی و مشخص حاوی تصاویرو مستندات داینامیک عملا محدودیتی در این کار وجود ندارد و هر میزان داده که داشته باشید میتوان در اینکار استفاده کرد. *ارسال پیامک و ایمیل برای رویداد های مد نظر *تنظیمات بک اپ ساعتی تا ماهیانه به صورت منظم *امکان ارسال بک اپ به FTP , Email,File sharing *اتصال اکسل به منبع خارجی مانند یک وب سایت *مجموعه فایلهای ورد یا اکسل یا اکسس یا حتی دیتا بیس SQL روی شبکه

تحویلی ها پس از پایان پروژه

فایل اکسل آموزش متعلقات در صورت وجود (تصاویر یا اسناد ایندکس شده ) فیلم راهنما در صورت نیاز

یک برنامه کامل در قالب اکسل VBA

در صورت نیاز به فرم از user form استفاده میکنم.

اتصال و تنظیم هرنوع متغیر برای هوشمند سازی برنامه ها

خروجی PDF منظم

ارسال به ایمیل

sms

telegram

whatsapp

و هر پیمارسان دیگری که API داشته باشد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای کف سفارش شما 1.5 ملیون تومان است   در 30 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.