توضیحات کاره

با نام و یاد خداوند متعال

تعداد اعضای کانالتون یا گروهتون کمه ؟ دوست دارین شما هم هر روز تبلیغ بگیرید برای کانالتون و کسب درآمد کنین ؟ (البته به روش درستش)، میخاین اعضای کانالتون زیاد بشه ولی نمیدونین چطوری ؟

بنده کار افزایش تعداد اعضای واقعی و فیک کانال های تلگرامی و گروه ها رو انجام میدم ، اعضای واقعی به شکل اجباری (عادی/هیدن) داخل کانال عضو میشن پس تضمینی به ماندگاری و بازدید زدن اونا روی پست هاتون وجود نداره یا کمه میزانش و هیچ کسی هم نمیتونه تضمین بده !!! اما این روش خوبی های خیلی زیادی همچون به صرفه بودن قیمتش نسبت به روش های دیگه داره به همین دلیله که در طول روز کانال های بزرگ به تعداد دفعات زیاد درخواست ادد ممبر به همین روش رو دارند. اعضای غیرواقعی یا فیک هم فقط برای کانال هایی با کریتور اروپا دارم که میزان ریزش پایینی دارند.

* کار با شرایط خاص انجام میشه و کانال شما باید مناسب باشه برای اد کردن ممبر، کانال های غیراخلاقی و شرط بندی انجام نمیشه کارشون :)))

* ریزش ممبر در اد اجباری بین 30 تا 70 درصد هستش و این یه واقعیته که همه باید بدونین و هیچ کسی نمیتونه براتون بدون ریزش ممبر بزنه که اگر بزنه بدونین فیک و هیدن قاطی دریافت کردید!

بنده ریزش و نه ویوی ممبر ها رو تضمین نمیکنم اما ممبر واقعی بودن رو تضمین میکنم :)) 

اد گروه به گروه فقط برای گروه های خارجی (اروپایی) انجام می شه که در اون اعضای فعال و آنلاین یک یا چند گروه خارجی وارد یک گروه خارجی می شن!

******

نکات مهم :

نکته مهم 1:سفارش ها به محض بررسی کانال شما انجام می شود. و این فرآیند ممکن است کمی زمان ببرد(فقط جهت اطلاع و پوزش قبل از انجام کار)

 

نکته مهم 2:قبل از سفارش حتماً پیام بدین تا کانال شما رو بررسی کنم همچنین مطالبی که در ارتباط با تضمین یا عدم تضمین ریزش عنوان کردم رو بخونین عزیزان

 

نکته 3:ویو یا بازدید فیک روی پست ها هم میزنم به شکل  روزانه که در ارتباط با اونا هم میتونین پیام بدین برای اطلاعات بیشتر یا به کاره های دیگه ی بنده مراجعه بفرمایید.

 

نکته 4: برخی طرح های ویژه به مناسبت ایام و روزهای مبارک داریم که با پیام به بنده میتونین از نوع این طرح ها و تفاوتشون با بقیه طرح های کاره اطلاع پیدا کنید.

 

نکته خیلی مهم :

اد ممبر واقعی که انجام می شود اجباری میکس می باشد یعنی عادی و هیدن مخلوط که ریزش کمتر و کیفیت بهتری دارد و ظرفیت برای کانال های مختلف تا 75 کا می باشد.

اد ممبر فیک فقط برای کانال های کریتور اروپا تا 40 کا می باشد.

اد گروه به گروه خارجی (فقط کریتور اروپا) و ظرفیت برای اون 4 کا در یک روز هستش.

******

ویژگی ها :

واریز ممبر در زمان کوتاه 

اد کردن تعدادی ممبر اضافه در هر سفارش

 

تعرفه ها :

برای دریافت تعرفه ها و تخفیف های مختلف لطفاً پیام بدید و مشاوره بگیرید.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

* ممبر به تعداد سفارش داده شده + تعدادی هدیه

* شات از شروع و پایان کار

* ارائه گزارش کار در هر زمانی که سفارش دهنده خواست قبل از اتمام کار

 

  • افزایش ممبر به: کانال
  • نوع ممبرها: واقعی
  • موقعیت جغرافیایی ممبرها: ایرانی
  • فعالیت ممبرها: فعال

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

برای انجام این کاره از تلگرام های غیر رسمی استفاده می شود

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های Capitan