توضیحات کاره

 

یا به دنبال یک لوگوی حرفه‌ای، خاص و متمایز برای کسب و کار خود هستید؟ آیا می‌خواهید از بین رقبای خود برجسته شوید و برندتان را به خوبی نشان دهید؟ آیا می‌خواهید با هزینه‌ای مناسب و در زمان کوتاه، لوگویی داشته باشید که با شخصیت و هدف کسب و کارتان هماهنگ باشد؟

اگر پاسخ شما بله است، پس تیم طراح گرافیک بّلو دیزاین را بشناسید. بّلو دیزاین یک تیم متشکل از طراحان مجرب و خلاق است که با در اختیار داشتن بهترین ابزارهای طراحی لوگو، می‌توانند برای هر زمینه کسب و کاری، لوگویی زیبا و منحصر به فرد طراحی کنند. با شناخت نیازها و انتظارات شما، لوگویی را ایجاد می‌کنیم که با رنگ، فونت، نشان تصویری و سایر جزئیات، هویت کسب و کار شما را به خوبی منعکس کند. ما با ارائه خدمات پس از فروش، از رضایت شما اطمینان حاصل می‌کنبم و در صورت نیاز، تغییرات لازم را انجام می‌دهیم.  با قیمت‌های منصفانه و زمان تحویل سریع، بهترین گزینه برای سفارش لوگو برای شماییم.

پس چه منتظر هستید؟ همین حالا با تیم طراح گرافیک بّلو دیزاین از طریق همین کاره ارتباط بگیرید و لوگوی رویایی خود را سفارش دهید. بّلو دیزاین، تیمی که لوگوهای بی‌نظیر می‌سازد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  •  فایل لایه باز لوگو
  • فایل Jpg و Png لوگو
  • یک موکاپ جذاب از لوگو

در صورت درخواست و انتخاب گزینه کارت ویزیت یا ست اداری و یا هردو همراه با لوگو ، هزینه نهایی شامل تخفیف میشود و قیمت مناسب تری پیدا میکند

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    انجام بیش از یک بار اصلاحات +2 روز +50,000 تومان
    ساخت ست اداری(شامل تخفیف) +2 روز +440,000 تومان
    ساخت کارت ویزیت (شامل تخفیف) +2 روز +340,000 تومان
    برای یک لوگوی انحصاری و حرفه ای   در 3 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.