توضیحات کاره

بهینه سازی و بهبود حرفه ای سئو ( SEO ) سایت جوملا

 

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو فرایندی است که طی آن سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه شده و موتور های جستجو می توانند بسیار راحتتر و بهتر سایت شما را شناسایی کنند و شما را بر حسب کلید واژه های جستجو شده در صفحه اول خود قرار دهند که مهمترین آن صفحه اول گوگل است.

 

برخی از خدمات ما جهت بهینه سازی سئو شامل موارد زیر است:

  1. اجرای تنظیمات اولیه بهینه سازی سئو جوملا 
  2. ویرایش فایل های htaccess ، Sitemap.xml و Robot.txt و تنظیمات Gzip
  3. نصب آخرین نسخه و اجرای تنظیمات کامل افزونه RS Seo (افزونه برتر بهینه سازی جوملا)
  4. نصب آخرین نسخه و اجرای تنظیمات افزونه حرفه ای JSitemap Pro (برترین افزونه ساخت سایت مپ با پشتیبانی از افزونه های فروشگاهی و تبلیغاتی ، اتصال به گوگل وب مستر و گوگل آنالیتیکز ، آنالیز لینک ها و ... )
  5. نصب آخرین نسخه و اجرای تنظیمات افزونه Cache Cleaner Pro (مدیریت حرفه ای کش جوملا)
  6. نصب آخرین نسخه و اجرای تنظیمات افزونه Google Structured Data Pro (مدیریت رتبه بندی و امتیاز کاربران و ...)
  7. اتصال و انجام تنظیمات گوگل وب مستر و گوگل آنالیتیکز

 

نکات قابل توجه

  • جهت اتصال گوگل وب مستر و گوگل آنالیتیکز یک ایمیل اختصاصی در گوگل برای شما ساخته خواهد شد که آدرس ایمیل و پسوورد آن پس از انجام کار به شما تحویل میگردد.
  • برخی از مشکلات سایت ها مربوط به طراحی است که در صورت مشاهده به شما اعلام خواهد شد و در صورت درخواست شما به صورت جداگانه اقدام به ویرایش و بهینه سازی آن خواهیم کرد.
  • در صورتی که هسته جوملا ، قالب و افزونه های شما قدیمی بوده و نیاز به بروزرسانی آنها باشد به شما اعلام خواهد شد و این مورد نیز در صورت صلاح دید شما به صورت جداگانه و پروژه اختصاصی قابل قابل اجراست.
  • تنظیمات مختص افزونه RsSeo که شامل چراغ سبز، تنظیمات متا و کلمات کلیدی، تعداد لینک های صفحات و ... است تا 10 صفحه به صورت رایگان از طرف ما انجام خواهد شد اما اگر نیاز به تنظیم صفحات بیشتر باشد به شما اعلام و در صورت صلاحدید شما به صورت یک پروژه اختصاصی دیگر قابل انجام است.

 

بروزرسانی

افزونه های ذکر شده در توضیحات به صورت اختصاصی خریداری شده و در صورت انتشار نسخه های جدیدتر نیز خریداری خواهند شد. جهت بروزرسانی افزونه ها می توانید با انتخاب پکیج بروزرسانی تا 5 سال در صورت انشار نسخه جدید به آن دسترسی داشته باشید و افزونه های سایت خود را بروزرسانی نمایید.

 

لطفا پیش از ثبت سفارش هماهنگی های لازم را از طریق ارسال پیام انجام دهید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

کلیه موارد ذکر شده و مشاوره لازم اعم از پاسخ به سوالات و مشکلات مربوطه پس از انجام کار به مشتری ارائه داده خواهد شد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Behweb