توضیحات کاره

اگه شما برای کسب و کارتون یک لوگو طراحی کردید، در جاهای زیادی مثل شبکه های اجتماعی از لوگو برای معرفی برندتون استفاده میکنید. ممکنه شما برای معرفی محصولاتتون هم ویدیوهایی آماده کنید و دوست داشته باشید که لوگوی خودتون رو در این ویدیوها قرار بدید. 

لوگو یک اثر گرافیکیه برای اینکه خودتون و برندتون رو معرفی کنید. اما تا حالا به این موضوع فکر کردید که تصاویر گرافیکی متحرک چندین برابر بیشتر در ذهن مخاطب میمونه و جذابیت بیشتری برای مخاطب داره؟

شما با قرار دادن لوگوی متحرک برندتون در شبکه های اجتماعی و ویدیو محصولاتتون تاثیر بیشتری روی مخاطبینتون میزارید و اونها رو ترغیب میکنید تا در مورد برند شما کنجکاو بشن.

پیشنهاد میکنم یک لوگوی متحرک هم برای تبلیغ برندتون داشته باشید و برندتون رو با جذابیت بیشتری معرفی کنید.

اگه کسب و کار کوچکی دارید و یا در شبکه های اجتماعی برای صفحتون از لوگوی خاصی استفاده میکنید اصلا نگران هزینه نباشید چون من برای لوگوهای متحرک ساده که برای کسب و کارهای کوچیک هست هم ایده های ساده ای بهتون پیشنهاد میکنم تا علاوه بر جذابیت، نگران هزینه های بالا نباشید. چون مدت زمان لوگوهای متحرک در بیشتر موارد کوتاه هست، توی این کار قیمت گذاری بیشتر بر اساس ایده پردازی و خاص بودنه دیزاین لوگوی متحرک هست اما یادمون باشه که ایده های ساده هم میتونه به رشد کسب و کارهای کوچیک کمک کنه. 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از اتمام کار شما هر فرمت ویدیویی که درخواست کنید بهتون تقدیم میکنم. معمولا بیشتر از فرمتهای gif و mp4 برای آپلود مستقیم استفاده میشه اما اگه نیاز به فایل افتر افکت یا پریمیر برای درج در محتوای آموزشی دارید هم این فایلها رو تقدیم میکنم.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای لوگو موشن 5 ثانیه ای   در 7 روز
    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

    سایر کاره های Ahmadashrafi