توضیحات کاره

در این کاره تا زمانیکه شما طرح های ما را نپسندید و تایید نکنید ، ضمانت بازگشت وجه داریم.

 

لوگو شما باید مجموعه ای از ارزش‌ها، صفات و جلوه ای از نوع فعالیت و محصولات شما در ذهن مشتری  القا کند . شما با نمایش لوگوی خود به مشتری باید بتوانید خود را از سایر رقبا متمایز کنید.

انتخاب رنگ در لوگو بسیار با  اهمیت بوده و شما میتوانید رنگ های مد نظرتون رو به ما ارائه بدید، اما با توجه به این که ما مسئول زیبایی و جلوه لوگوی شما هستیم در صورت اینکه رنگ ها با نوع فعالیت، سلیقه جامعه هدف و برخی فاکتور های دیگر همخوانی نداشته باشد، ناچار به تعویض رنگ ها خواهیم بود.

گروه ما شامل طراح و ایده پردازی حرفه ای جهت خلق تصاویر و ایده های جدید و متخصصی در زمینه طراحی با نرم افزار های مثل ایلوستریتور و فتوشاپ می باشد.

مشتری پس از ثبت سفارش با پاسخ به پرسشنامه ما میتواند به سادگی تمامی مشخصاتی که از یک لوگو مد نظرش هست رو به ما منتقل کرده و با آسودگی خاطر منتظر تحویل پروژه خود باشد.

 

هزینه پایه پرداختی بابت طراحی اتود و پیاده سازی در نرم افزار و ارائه  لوگو (تصویر) یا تایپوگرافی (طراحی اختصاصی  مدل نوشتاری کلمه) می باشد.

نکته مهم: طراحی لوگوتایپ در سفارش پایه برای فقط 1 واژه انجام میگیرد. در صورت نیاز به تعداد کلمات بیشتر، به ازای هر 1 کلمه اضافه باید افزودنی مربوطه از قسمت جدول افزودنی ها انتخاب و مبلغ آن به مبلغ پایه سفارش افزوده گردد.
 

خریدارانی که بین 3 تا 5 سفارش در این کاره ثبت کرده اند، برای سفارشات بعدی خود، 10 درصد تخفیف

و برای عزیزانی که بیش از 6 سفارش  در این کاره ثبت کرده اند، 20 درصد تخفیف

و کارفرمایان محترمی که تاکنون بیش از 10 سفارش در این کاره ثبت کرده اند، 25 درصد تخفیف

روی کل مبلغ هریک از سفارشات بعدی خود دریافت میکنند.

 

1- جهت دریافت فایل لایه باز لوگو خود میتوانید از قسمت افزودنی ها، تیک دریافت فایل لایه باز لوگو را بزنید تا فایل های eps  و psd خدمتتان ارسال شود.

 

2- پس از ثبت سفارش  1  اتود اولیه کلی جهت بررسی خدمت شما ارائه می شود، در صورت عدم تایید، فقط ۱ اتود رایگان دیگر ارائه میگردد.

چنانچه بااحتمال بسیاراندک، اتود دوم را هم نپسندیدید، ادمین می تواند سفارش شما را با ضمانت بازگشت وجه برای شما، لغو و یا با پرداخت هزینه اتود اضافه درصورت تمایل و توسط جنابعالی، ادامه سفارش را با طراح دیگری جلو ببرد.

3- در صورت اینکه تمایل دارید اتود اضافه  بر 2 اتود قبلی دریافت کنید، میتوانید تیک گزینه دریافت اتود اضافی را در قسمت افزودنی ها بزنید.

 

 کافیه یک بار به ما اعتماد کنید و کارتون رو به ما بسپارید، مطمئن باشید نظرتون رو جلب می کنیم  :)

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

1- فایل لایه باز لوگو در فرمت های ایلوستریتور ، کورل و  فتوشاپ  (در صورت انتخاب افزودنی مربوطه)

2- تصویر لوگو با فرمت png (بدون پس زمینه و با قابلیت بزرگنمایی تصویر بدون افت کیفیت و وضوح بالا)

3- تصویر لوگو با فرمت jpg و دارای پس زمینه 

4- تصویر موکاپ شده لوگو

5-  عکس مناسب برای پروفایل، هدیه گروه وینک ؛)

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    اگر لوگو ترکیبی(لوگوتایپ با تصویرمفهومی آمیخته باحروف و یا طراحی نماد و لوگوتایپ ساده بصورت جداگانه) میخواهید این افزونه را انتخاب کنید.فرقی نمیکند لوگوتایپ انگلیسی بخواهید یا فارسی اما حتما به طراح اعلام بفرمایید +4 روز +260,000 تومان
    ارسال فایل لایه باز سفارش ( eps + psd )   +100,000 تومان
    طراحی زبان دوم لوگوتایپ (اگر هم لوگوتایپ انگلیسی و هم لوگوتایپ فارسی میخواهید این افزونه را انتخاب کنید) +4 روز +260,000 تومان
    طراحی اتود اضافه (بعداز انتخاب این افزونه، اگر ۲ اتود سفارش پایه را نپسندیدید، ۱ اتود دیگر تقدیم میشود) +3 روز +100,000 تومان
    به ازای هر 1 کلمه اضافه در طراحی لوگوتایپ +2 روز +100,000 تومان
    برای طراحی 1اتود+ فایل png + jpg+ عکس پروفایل   در 7 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.