توضیحات کاره

آموزش سبک زندگی اسلامی با استفاده از آیات ، روایات و سیره عارفان و بزرگان دین طوری که در زندگی امروزی شما کاربرد واقعی داشته باشد.

آموزش به صورت سوال و جواب میباشد

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

 سبک زندگی یعنی توصیف شرایط زندگی انسان و مجموعه‌ای از طرز تلقی‌ها، ارزش‌ها، شیوه‌های رفتار، حالت‌ها و سلیقه‌ها. بیشتر مواقع مجموعه عناصر سبک زندگی در یک‌جا جمع می‌شوند و افراد در یک سبک زندگی مشترک می‌شوند. پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های دولتمردان در جهت ترویج فرهنگ غربی و غربی شدن شیوه و سبک زندگی ایرانیان بود با پیروزی انقلاب اسلامی گرچه تلاش های غربی‌سازی متوقف شد، اما دشمنان اسلام و انقلاب با تهاجم فرهنگی به انحای مختلف رفتارهای خارج از سبک زندگی اسلامی مانند تجمل گرایی، مصرف زدگی و فردگرایی و برخی از مظاهر فرهنگ های ضد اسلامی را برای ورود به سبک زندگی اسلامی تبلیغ کردند.

در حال حاضرمفهوم «سبک زندگی اسلامی ایرانی» را می توان در قالب  پرسش هایی در موضوعاتی  نظیر خانواده، ازدواج، نوع مسکن، نوع لباس، الگوی مصرف، تفریحات، کسب و کار و رفتارهای فردی و اجتماعی در محیط‌های مختلف و ... مرتبط دانست و بدان اشاره کرد و در واقع سبک زندگی به همه مسائلی بر می گردد که متن زندگی انسان را شکل می دهند.

بنابر این سبک زندگی اسلامی ایرانی را می‌توان بطور کلی در سه بخش توضیح داد که شامل

رابطه انسان با خود،

رابطه انسان با خدا

و رابطه انسان با مردم

 می‌شود که هر کدام از این بخش‌ها را بر مبنای آموزه‌های دینی ، قرآنی و اقتضائات ملی آنها  تعریف می کنیم و به تعریف مشخصی درباره سبک زندگی اسلامی ایرانی برسیم.

ما پس از خرید، به سوالات مشتری  بر اساس راهکارهای قرآنی و  اسلامی در هرمورد این سه رکن اساسی سبک زندگی اسلامی ایرانی (در هرخرید به 6 سوال ) پاسخ می دهیم (رابطه اش با خدا، رابطه اش با خودش و رابطه اش با مردم و جامعه) وتوصیه های لازم را راهنمایی میکنیم که چگونه باید آن را در زندگی شان بکارگیرند و به لذت و آرامش برسند.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های مشاورخانواده و مذهبی دکترمحمدسالاری