توضیحات کاره

بعضی مواقع به دلایل مختلف ممکن است مدیر وب سایت تصمیم به تغییر آدرس دامنه وب سایت یا تغییر پسوند آدرس دامنه وب سایت بگیرد، همچنین ممکن است نیاز به انتقال یک وب سایت از یک هاست یا سرور به هاست یا سرور دیگر باشد.

در این شرایط می بایست عجولانه تصمیم گیری نشود و کار توسط متخصص انجام شود تا انتقال سایت یا تغییر آدرس دامنه وب سایت بدون خطا یا با کمترین خطا انجام شود.

  • تغییر صحیح و اصولی دامنه وب سایت برای سایت هایی که سابقه زیادی دارند و در موتورهای جستجو ازقبیل گوگل، رتبه دارند اهمیت زیادی دارد زیرا کوچکترین اشتباه ممکن است منجر به حذف رتبه سایت در گوگل شود یا سایت برای مدتی دچار اختلال در سئو شود.
  • از نکات قابل توجه دیگر در تغییر دامنه یا انتقال وب سایت، صحت انتقال اطلاعات است درصورتیکه اشتباهی رخ دهد ممکن است سایت کلا بالا نیاید یا دچار اختلال شود که بعضی مواقع با هزینه زیاد احتمال برگرداندن سایت وجود دارد و بعضی مواقع ممکن است به هیچ وجه سایت به حالت قبل برنگردد و حذف شود.

 

گروه مهروز به صورت کاملا تخصصی، تغییر آدرس دامنه، تغییر پسوند آدرس دامنه، انتقال وب سایت از ساب دامین به دامنه اصلی و بالعکس، انتقال سایت از یک هاست و سرور به هاست و سرور دیگر را برای سایت های وردپرس و جوملا انجام می دهد.

 

لطفا در زمان ثبت سفارش، حتما افزودنی مربوط به نوع انتقال و نوع وب سایت را انتخاب نمایید، بدون انتخاب افزودنی، انتقال و تغییر دامنه انجام نمیشود.

توجه: فقط یک افزودنی برای هر سفارش قابل انجام است درصورت انتخاب بیش از یک افزودنی، فقط یک افزودنی انجام می شود.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از ثبت سفارش که البته باید افزودنی کاره را به درستی انتخاب نمایید، اطلاعات ورود به هاست و ادمین سایت را ارسال نمایید.

طی مدت یک تا سه روز کاری، گروه مهروز، خدمات درخواستی را انجام می دهد.

بعد از انجام کاره، باتوجه به درخواست مشتری، تغییر آدرس دامنه برای نمونه از x.com به y.ir یا از z.x.xom به x.com یا z.com انجام میشود، درصورت انتقال سایت از یک هاست به هاست دیگر و عدم نیاز به تغییر دامنه، پس از ست کردن DNS، وب سایت از سرور جدید با دامنه وب سایت بالا می آید.

 

توجه: فقط یک افزودنی برای هر سفارش قابل انجام است درصورت انتخاب بیش از یک افزودنی، فقط یک افزودنی انجام می شود.

گروه مهروز فقط سایت های وردپرس و جوملا را انتقال و تغییر دامنه می دهد از درخواست برای سایر انواع سیستم مدیریت محتوا و برنامه نویسی خودداری نمایید.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    تغییر دامنه وردپرس +1 روز +50,000 تومان
    تغییر دامنه جوملا +1 روز +50,000 تومان
    انتقال از یک هاست به هاست دیگر +1 روز +50,000 تومان
    برای هزینه پایه انتقال یا تغییر دامنه   در 5 روز
    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.