توضیحات کاره

سلام.. شما میتونید فکر کردن و نوشتن یک متن قشنگ و جمع و جور رو با کمترین هزینه برای اینکه روزی رو تبریک بگید و یا یادگاری تقدیم کنید یا حتی آشتی کنید به من بسپرید تا متناسب با روحیات شما و ویژگی های طرف مقابل برای شما بنویسم . کپشن برای پست اینستاگرامتون رو هم میتونم انجام بدم . مرسی که اعتماد می کنید . فعلا با قیمت 10 هزار تومان برای هر متن شروع کنیم ببینیم چجوریه :))

 

نمونه:

دوستت دارم... اولین بار بود این جمله را از من میشنید قبلا گفته بودم هرگز به کسی این جمله را نگفته ام. دروغ نبود..او اولین نفر بود. در چشمانش که نگاه کردم فهمیدم آخرین نفر هم هست. سکوت کرده بود و به چشمانم خیره شده بود و به آرامی پلک میزد و با صدایی که شنیده نمیشد از عشق سخن میگفت. رها شدم.عشق یعنی رهایی قبلا این را شنیده بودم تا اینکه عشق از این دنیا رهایم کرد..به دنیایی پا میگذاری که هستی اما نه برای خودت که نفس میکشی اما نه برای زنده ماندن ، میبینی و مینوشی و همه همه فقط تحت تاثیر یک چیز است...عشق !

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مطابق دلخواه شما میتونم فایل پی دی اف بدم و یا متن رو توی یه شبکه مجازی به شما بدم که راحت بتونید کپی کنید و استفاده کنید .

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های matnnevis