توضیحات کاره

فضای مجازی به خصوص اینستاگرام بهترین مکان برای شروع فعالیت و ساخت برند شخصی خودتونه. محیطی که بیشتر از 30 میلیون از هموطن های ما اونجا فعالیت می کنند و می تونید به راحتی محصولات خودتون رو در اون به فروش برسونید. اما برای دیده شدن فقط خوب بودن کافی نیست ، باید محتوای قدرتمند هم تولید کنید که این یعنی مخاطبین شما به ظاهر پست های شما اهمیت خیلی زیادی میدن.

به عنوان کسی که مدت هاست کارش طراحی گرافیکی بوده ، من می تونم بهتون این اطمینان رو بدم که با داشتن یک صفحه منظم با طراحی شکیل می تونید خیلی زود مخاطب خاص خودتون رو جذب کنید و فروش محصولاتتون رو افزایش بدید یا تعداد فالوور های هدفمند پیجتون رو چند برابر کنید.

کاری که من انجام میدم اینه که بر اساس نیاز شما و بسته به عملی که قرار هست انجامش بدید ، بعد از بررسی های اولیه و با توجه به روانشناسی رنگ ها ، بهترین ترکیب و قالب پست رو براتون طراحی کنم تا هم جذابیت اون بالا باشه و هم به شکل هدفمند به مخاطبتون حس اعتماد رو منتقل کنه.

این کار رو می تونید با داشتن یک پست تک اسلایدی یا چند اسلایدی (کروسول) انجام بدید. به همین منظور، برای طراحی هر پست تک اسلایدی دو روز و برای پست های چند اسلایدی 3 روز زمان می زارم تا اون ها رو به بهترین شکل ممکن برای شما طراحی کنم.

اگر نیازمند تولید محتوای اختصاصی و حرفه ای برای پیچتون هستید، می تونید یک پروژه اختصاصی ایجاد کنید و درخواستتون رو در اونجا مطرح کنید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل PSD لایه باز از پروژه

یک فایل با فرمت PNG با حداکثر کیفیت

مناسب با سایز استاندارد 1080x1080 پیکسلی اینستاگرام

قابلیت ادیت در تمامی نرم افزار های گرافیکی موبایل + کامپیوتر (فتوشاپ)

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های mehradedsec