توضیحات کاره

سلام دوست عزیز 

تیم ما یک دفتر فنی مهندسی ساختمان است که در زمینه طراحی و نظارت و اجرا ساختمان فعالیت میکند. 

به شما تنظیم کیفیت و حسن انجام کار میدیم چون دفتر ما تمامی پروانه ای محاسابت و اجرا و نظارت ساختمان  و از سازمان نظام مهندسی کشور و سازمان بنیاد مسکن به صورت رسمی مجوز ارائه خدمات دارد. پس مطمئن باشید کیفیت ما در حد بالاتر استانداردهای عادی است. 

مهندسین که در تیم همکاری میکنن 

۱- مهندس طراح معماری با ۲۰ سال سابقه کاری 

۲- مهندس طراح سازه با ۸ سال سابقه کاری 

۳- مهندس مجری سازه عمران با ۱۵ سال سابقه کاری 

۴- و الببته خودم مهندس عمران در ۶ سال در زمنیه طراحی سازه و ۴ سال در زمینه اجرا و نظارت ساختمان با مجوز رسمی مشغول به کار هستم. 

 

 

در نظر داشته باشید که قیمت گذاری پروژه ها برای مقرون به صرفه بودن و منصافه بودن و همچنین ارائه کیفیتی که مناسب شما دوستان عزیز باشد و خدایی نکرده کم کاری از سمت ما صورت نگیرد به اختصاصی انجام می شود. و محتمل قمیت مقرون به صرفه تری را نسبت به قیمت گذاری در مد نظر خواهیم داشت. 

شما می تونید  با توجه به نیازتون نسبت به :

انجام طراحی دستی

طراحی نرم افزاری

نقشه های اجرایی و...

خواهان انجام قسمتی از پروژه یا تمام پروژه باشید.

مسلما در صورت مورد نیاز نبودن تمام پروژه از هزینه ای تحمیلی که شما نیاز ندارید کاسته میشه. ( برای مثال بعضی از دوستان ممکنه به فایل های اصلی بسنده کرده و خواهان نقشه های سازه نباشند و طبیعتا باید هزینه ای کمتری را نسبت کسانی که یک پروژه را به صورت کامل می خواهند بپردازند. و یا تفاوت قمیت اشکاری در متراژ و طبقات یک ساز شاهد خواهید بود.) 

عملا ملاک محاسبه قیمت ما توافق پیش از اجرای پروژه با شماست و مبلغی در صورت تغییر نکردن خواسته های کاسته یا افزایش نمی یابد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  • پلان های سازه به صورت نقشه ای اجرایی در قالب فایل های پی دی اف به صورت کامل و با تمامی جزییات اجرایی به صورتی که قابل اجرا و تعمیم در صنعت ساختمان کشور است. 

خاطر نشان می سازیم که پلان های و جزییات  پروژه توسط نرم افزار های ایرانیزه شده و کامپیوتری انجام میشود و به صورت کاملا دقیق و هیچ گونه خطای انسانی ارائه می شوند.

  • فایل کدی سازه در صورت نیاز کارفرما 
  • فایل های اصلی نرم افزار های طراحی سازه در قالب فایل ایتبس و سیف EDB
  • فایل محاسبات دستی پروژه 
  • دفتر چه محاسبات پروژه 

خاطر نشان می سازیم که دفتر محاسابت پروژه توسط نرم افزار های ایرانیزه شده و کامپیوتری انجام میشود و به صورت کاملا دقیق و هیچ گونه خطای انسانی ارائه می شوند.

 

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  یک سازه کوچک و اجرایی 4 روز 500,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.