توضیحات کاره

در این کاره 100 بک لینک از سایت های مختلف ایرانی و خارجی ارائه میشود. بک لینک ها به صورت بلاگ ، کامنت ، پروفایل ، سایت های دانشگاهی edu و دولتی gov ، سایت های اگهی ، فروم های ایرانی و خارجی به صورت متنوع هست.

سایت های ایرانی و خارجی معتبری با اتوریتی بالا وجود دارند که امکان درج آدرس سایت یا کلمه کلیدی را به شما می دهند و می توانند اعتبار و قدرت خوبی را به سایت شما منتقل کنند . (حتی اگر لینک ها نوفالو باشند)

سایت های معتبری مثله مایکروسافت ، IMDB ، سایت های دانشگاهی ، ADOBE و ... در لیست ما وجود دارند که بک لینک گرفتن از این سایت ها علاوه بر اینکه قدرت دامنه سایت شما رو از طریق بالا بردن Reffering Domain بالا میبره ، پروسه لینک سازی سایت شما رو هم طبیعی تر می کنه.

  • حدود 100 سایت با کیفیت در انواع مختلف در این کاره وجود داره و لینک سازی اصولی در این سایت ها DA سایت شما را بالاتر خواهد برد و تراست گوگل به سایت شما بیشتر از گذشته می شود.
  • اسپم اسکور سایت ها زیر 10% هست پس نگران اسپم بودن این بک لینک ها نباشید.
  • امکان سفارش این کاره برای تقویت رپورتاژ های شما یا pbn های شما هم وجود داره.
  • DA سایت ها +40 هستند تا 99 و 100 (یوتیوب) .
  • حداقل سفارش به میزان 50 بک لینک از 50 سایت مختلف هستش. (تعداد بالاتر تخفیف بیشتر)
  • با خرید پکیج 100 بک لینک ، اکانت Alexa Premium و Moz Proهدیه بگیرید. + [ بررسی مشکلات سئو سایت شما با اکانت های انالیزور حرفه ای ]
  • اگر تعدادی از بک لینک هاتون پاک شد ما به ازای هر بک لینک پاک شده ، یکی جایگزین آن ، میسازیم. { حداقل 3 ماه ضمانت }

در ساخت این بک لینک ها از مرورگری غیر از کروم استفاده خواهد شد، همچنین در صورت نیاز با تحقیق کلمات کلیدی ، انکور تکست های متنوعی برای لینک سازی استفاده می شود. نسبت لینک های nofollow به follow هم رعایت میشود + سایر نکات ریزی که برای طبیعی کردن پروسه لینک سازی صورت خواهد گرفت ، در این کاره در نظر گرفته شده است.

با خیال راحت پروژه لینک سازی خودتون رو به عهده من بگذارید، من چند ساله که در زمینه لینک سازی و اجرای pbn تجارب مختلفی دارم ، از پنالتی کردن سایت های تستی خودم جهت کسب تجربه گرفته تا سئو کردن و اوردن به خط 1 کلمات حوزه تور گردشگری.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل اکسل exel حاوی بک لینک های ساخته شده تحویل داده می شود.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    بعضی از بک لینک ها به صورت url ثبت می شوتد و نه با کلمه کلیدی

    لینک های ایجاد شده در این کاره ممکن است خیلی دیر در موتورهای جستجو ایندکس شوند و یا قابل ایندکس نباشند.

    لطفا توجه داشته باشید که بک لینک ها ممکن است در گذر زمان حذف گردند

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.