توضیحات کاره

سلام

من میتونم برای شما مقالات حرفه ای بنویسم . از اونجایی که تحصیلات من کارشناسی ادبیات است سعی کرده ام در سالهای همکاری خودم با رسانه ها و نشریات مختلف در تمام زمینه ها به نوشتن مقاله بپردازم.
به صورت کامل آشنا به سئو در مقالات هستم و بر همین اساس مقالاتی که می نویسم کپی شده یا تکراری نیستند و برای هر یک از مشتریان - حتی در صورت وجود مقاله از قبل ! به هیچ عنوان آنها را استفاده نکرده و تنها به نوشتن مقاله اختصاصی اکتفا میکنم .
به این مورد اعتقاد دارم که مشتری نباید با کوتاهی و اشتباه من دچار مشکل در سایت یا وبلاگ خود شود ! پس بر همین اعتقاد خود پای بند بوده و کاملا تضمین میکنم که مقالاتم تکراری نخواهد بود.
من برای هر کلمه ای که می نویسم ۷۰ تومان به صورت پایه دریافت میکنم . هر ۱۰۰۰ کلمه نیز در مجموع ۷۰ هزارتومان محاسبه می شود که این مبلغ مربوط به مقالات فارسی است و در صورتی که مقاله انگلیسی نیز بخواهید هر کلمه ۱۱۵ تومان و هر ۱۰۰۰ کلمه ۱۱۵۰۰۰ تومان محاسبه خواهد شد. بر این اساس هرچه تعداد کلمات درخواستی شما بیشتر باشد یقینا مبلغ پرداختی نیز بر اساس تعداد کلمات محاسبه و دریافت میشود.

در هر مقاله نیز من ۲ عکس را به عنوان تصاویر مقاله ارسال میکنم که به عنوان یکی از خدمات رایگان محاسبه می شود تا بتوانید از آنها در زمان انتشار استفاده کنید.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از سفارش شما - متن کامل مقاله طبق درخواست شما و ۲ تصویر مناسب مقاله در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

  • روش های تولید محتوا: تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوای تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید.

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

رعایت اصول سئو   +0 تومان
مقاله انگلیسی +2 روز +115,000 تومان
برای ۱۰۰۰ کلمه فارسی   در 2 روز
با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.