توضیحات کاره

رشد روز افزون اقتصاد و تولید روش ها و محتوای علمی همینطور بهربرداری از این متدها باعث ایجاد رقابت سنگین بین کسب و کارها و عرضه کنندگان شده است ، این امر در شرایط رکود تورمی حال حاضر در سطح ملی و بین المللی موجب ایجاد چالش های بسیار سنگین و افزایش ریسک تمام کسب و کارها بخصوص کسب و کارهای کوچک ، محلی و خانوادگی شده است و تمام این گروه از کسب و کارهای با ابرچالش هایی نظیر کاهش قدرت خرید و نقدینگی در بازار ، افزایش تورم و نرخ تمام شده محصول و تامین کالا همینطور هزینه های جاری اداره کسب و کار در کنار رقابت تنگاتنگ رقبا باعث شده است تا بقاء در بازارکاری خارق العاده و بس نفس گیر باشد. در این شرایط داشتن برنامه مدون ،اصولی با بهرمندی از آخرین متدهای تجاری روز دنیا که با توجه و لحاظ شرایط کسب و کار شما و محیط اقتصادی کسب و کار تهیه شده باشد و این برنامه با پیوست های اجرای ، سرمایه گذاری ، تبلیغات و برندینگ و... همراه باشد میتواند بقاء ، توسعه و ارتقاء کسب و کارهای  متوسط ، کوچک ، محلی و خانوادگی را تضمین کند.

من و تیم همراه من با داشتن تحصیلات تخصصی (عموما کارشناس ارشد و دکتری) همبنطور سابقه بیش از 14 سال در بازار و اقتصاد پر چالش میتونیم در کنار شما بصورت علمی و عملی کمک کنیم تا طرحی برای بقاء ،رشد و ارتقاء کسب و کارتون داشته باشید،

هزینه های خدمات ما در مقابل چیزی که بدست میارید خیلی ناچیز هست ، نکته مهم و با اهمیت این هست که این پرداختی ناچیز باعث صرفه جریی بیشتر و سود آوری بالایی برای شما خواهد شد. با اطمینان از مسیر انتخابی پیش برید  همراه شما هستیم. 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل PDF  (متناسب با موضوع طرح) بر اساس استانداردهای بین المللی تدوین طرح کسب و کاربه شرح زیر:

تحلیل جامع کسب و کار و بخش اقتصادی مرتبط با حوزه کسب و کار بصورت بنیادین 

  دایره مشتریان و بخش بندی بازار + استراتژی متناسب هر بخش ازبازار

پتانسیل های بازار

رقبا

تدوین استراتژی توسعه بازار فروش ، وفادار سازی مشتری

 فرصتها و تهدیدها

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    مشاوره اختصاصی +1 روز +50,000 تومان
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.