توضیحات کاره

هر کسب و کاری در جامعه امروزی نیار به یک لوگو خلاقانه داره.

منظور ار خلاقانه یعنی لوگو نسبت به صنف مورد نظر و برند هدف از المان های تکراری در طراحی خودداری کرده و شخصی سازی شده تر طراحی و دیزاین شود.

طراحی لوگو خلاقانه و شخصی سازی شده نیار به تخصص و علم و آگاهی نسبت به مخاطب برند مورد نظر و روانشناسی رنگ ها و طرح ها دارد که با استفاده از این مهارت ها بتواند لوگو مورد نظر شما رو طراحی کنند.

از مزایایه همکاری با بنده این است که با توجه به مطالب بالا شما بعد از تحویل گرفتن پروژه یک لوگو خلاقانه و شخصی سازی شده دریافت میکنید که از همه نظر مختص برند شما و کسب و کار شما طراحی شده. 

مهم ترین دغدغه بنده به عنوان یک طراح گرافیک کیفیت کارم و رضایت شماست چرا که این رضایت موجب میشه بتونیم همکاری بلند مدت داشته باشیم و شما نسبت به خدمات و کیفیتی که دریافت کردید و اعتمادتون بنده رو به افراد دیگه هم معرفی میکنید، پس برای رسیدن به این هدف تمام تلاش بنده جلب رضایت شما خواهد بود و به همین سبب بعد از دریافت طرح اولیه لوگو شما 5 اصلاح رایگان خواهید داشت!

امیدوارم همکاری خوبی داشته باشیم

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از اتمام پروژه شما میتونید لوگو خودتون رو به هر فرمتی که خواستید داشته باشید. حتی فایل لایه باز هم بدون دریافت هزینه اضافه تقدیم خواهد شد

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    انجام بیش از 5 بار اصلاح به ازای هر اصلاح +1 روز +30,000 تومان
    طراحی دوم برای لوگو +2 روز +100,000 تومان
    برای یک لوگوی سطح متوسط   در 4 روز
    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.