توضیحات کاره

سایت استاتیک یا ایستا وب سایتی است که به صورت HTML و CSS و JS طراحی می شود و بروزرسانی آن نیاز به داشتن دانش طراحی وب می باشد.

سایت های استاتیک به شکل کلی، دارای 2 حسن هستند، یکی هزینه طراحی نسبتا کمتر آنها نسبت به سایت های داینامیک و دیگری نیز امکان تغییر تم کلیت صفحات سایت ، در صفحات داخلی. 

به عبارت دیگر، سایت های استاتیک به این دلیل که تک تک صفحات شان جداگانه طراحی می‌شوند، این قابلیت را به طراحان می‌دهد که دیزاین هر یک از صفحات داخلی را متناسب با خودش طراحی و پیاده سازی نمایند.

مشخصات و نیازهای شما در رابطه با سایت مورد نیاز بررسی می‌شود و سپس نمونه اولیه به شما ارائه می‌شود و در نهایت با توجه به نقطه نظرات شما تغییرات لازم اعمال می‌شود.

هزینه درج شده برای کاره برای یک صفحه html به عنوان صفحه اصلی و دو صفحه دیگر است و برای صفحات بیشتر از افزودنی‌های کاره استفاده کنید.

پس از تکمیل سایت شما فایل‌های سایت شما اعم از فایل‌های html، css، js، تصاویر و فونت‌های به کار رفته تحویل داده خواهد شد.

قبل از ارسال سفارش می‌توانید از طریق پیام خصوصی سوالات خود را بپرسید. همچنین سایت طراحی شده تا 3 ماه پشتیبانی رایگان دارد.

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های Ghabileh