توضیحات کاره

کاری که من انجام میدم اینکه با استفاده از نرم افزار های عضو گیر مثل تله ممبر براتون 1kعضو میارم.

اما حتما میپرسید چرا خودمون نریم سراغ این نرم افزارا و مستقیم این کارو انجام ندیم که جوابش تو این موضوع نهفته است که من این کارو با حدود یک چهارم قیمت نرم افزارا انجام میدم که دلیلش اینکه من با عمده کار کردن سود خودم رو میکنم .

نکته دیگه اینه برخلاف راه هایی مثل خرید سکه از واسطه ها کاری که من میکنم کاملا شرعی و قانونیه و از نظر صاحبان این اپلیکیشن ها جرم محسوب نمیشه.

و اما در مورد قیمت من 1k افزایش عضو رو به قیمت 10 هزار تومن انجام میدم

و بحث آخر مزایا و مضرات این روش

در مورد مزیت ها مزیتش در اینکه کاربرا ایرانین کاملا واقعی هستن و بازدید انجام میدن .

مضرات : در صورتی که از کانال شما خوششون نیاد لفت میدن این تنها بدیه این روشه که البته دلیل اصلیه قیمت پایینشه چون من برخلاف دوستان 1k افزایش عضو رو با تها 10هزارتومن انجام میدم در حالی که دوستان تو همین سایت تا 100هزار تومن هم انجام میدن برای همین حتی اگر تو این روش شما یک دهم افراد رو هم جذب کنین سود کردین .

برخلاف گفته نرم افزار های عضو گیر تعدادی عضو فیک هم داخل اعضا هستند که بسته به شانستون یه چیزی بین 20 تا 50 درصد اعضا رو در برمیگیره.

و آخرین مشکل اینکه به دلیل اینکه نرم افزار تله ممبر فقط تا سه چهار روز تضمین میکنه که اعضا تو کانال شما بمونن به همین دلیل یه چیزی بین بیست تا پنجاه درصد کاربرا با توجه به شانس شما ریزش خواهند کرد.

نکته مهم :برای سفارش های بیش تر از 1k حتما قبلا با استفاده از پیام خصوصی هماهنگ کنید چون امکان  داره که دراون لحظه موجودی کافی برای انجام سفرش رو نداشته باشم وناچار به لغو یک طرفه سفارش بشم

و سخن آخر اینکه این کار داره با کمترین قیمت انجام میشه و با روش های و در رنج قیمت پایین تری در مقایسه با ممبر فیک یا روش های پاپ آپ است که حدود چهار تا ده برابر گرون ترن به خاطر همین درصورت مقایسه با این روش ها لطفا قیمت رو هم در نظر بگیرین

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از سفارش شما اسکرین شات هایی از گزارش سفارش که توسط اپلیکیشن های عضو گیر انجام شده و همچنین عضو ها را دریافت خواهید کرد

  • افزایش ممبر به: کانال
  • نوع ممبرها: فیک (غیرواقعی)، واقعی
  • موقعیت جغرافیایی ممبرها: ایرانی، بین المللی
  • فعالیت ممبرها: فعال، غیرفعال

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های farid.tanha.4-27