توضیحات کاره

من توانایی ترجمه انواع متون تخصصی رشته های علوم انسانی و کامپیوتر و برق و متون عمومی از زبان انگلیسی به فارسی رو دارم. ضمن اینکه می تونم متون رشته های علوم انسانی رو از فارسی به انگلیسی ترجمه کنم. 17 ساله مشغول این کار هستم و تا امروز بیشتر از 10 کتاب علمی دانشگاهی رو از انگلیسی به فارسی ترجمه کردم. کتاب های متعددی هم در زمینه های مختلف از زبان فارسی به انگلیسی ترجمه کردم. تجربه بسیار زیادی در ترجمه متون علمی کامپیوتر و صنعت برق دارم و تا امروز بیشتر از 2000 مقاله ترجمه کرده ام. زمینه کاری من بیشتر به صورت خصوصی بوده و یا با اساتید دانشگاه های مختلف کشور به صورت مستقیم همکاری داشتم.

معمولا نرخ تعیین شده برای کار ترجمه بستگی به محتوای مورد نظر و تخصصی بودن آن داره. با این حال به طور کلی در حال حاضر کمترین قیمت برای متون عمومی به ازای هر صفحه 90 هزار تومان است. برای متون تخصصی نیز بسته به رشته مورد نظر بین 90 تا 250 تعیین می شود. 

برای متون فارسی به انگلیسی کمترین قیمت برای متون عمومی 200 هزار تومان به ازای هر صفحه بوده و برای متون تخصصی نیز بسته به رشته مورد نظر بین 200 تا 500 تومان تعیین می شود. 

برای ترجمه رزومه و cv به زبان انگلیسی نیز به ازای هر صفحه 200 هزار تومان تعیین می شود.

هر صفحه معادل 250 کلمه می باشد. 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از توافق نهایی، در مدت زمان تعیین شده محتوای مورد نظر (مقاله، کتاب و یا هر شکل دیگه ای از متن) رو در مدت زمان تعیین شده، ترجمه کرده و به صورت فایل ورد و پی دی اف به مشتری تحویل خواهم داد. 

  • از زبان: انگلیسی
  • به زبان: فارسی
  • نوع ترجمه: تخصصی سایر رشته ها (طبق توضیحات کاره)

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از ترجمه ی انجام شده توسط این کاربلد را مشاهده و بررسی نمایید:

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

برای هر صفحه متن عمومی انگلیسی به فارسی   در 5 روز
با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

سایر کاره های fanibaghi