توضیحات کاره

در دنیای ارتباطات دیجیتال داشتن وب سایت یکی از واجبات هر نوع بیزنسی میباشد. فرقی نمیکند شما یک مغازه با کاسبی سنتی داشته باشید، صاحب شرکتی باشید، آموزگار باشید و یا هر شغل دیگری که داشته باشید، قطعا داشتن یک وب سایت اصولی میتواند تا حد بسیار زیادی در رشد کسب و کارتان به کمک شما آید.

مهم ترین نکات برای داشتن یک وب سایت اصولی:

  1. وب سایت شما باید دارای یک اسکلت ( قالب / پوسته ) اورجینال با کد نویسی حرفه ای باشد که بر اساس نیاز شما بهترین پوسته ها به حضور شما معرفی خواهد شد.
  2. در قدم بعدی امنیت وب سایت بسیار حائز اهمیت است که برای این امر بهترین و پرقدرت ترین کانفیگ امنیتی در دنیای وردپرس بر روی سایت شما اعمال خواهد شد تا سایت شما از گزند هکر ها تا حد زیادی در امان باشد.
  3. یکی دیگر از مهم ترین مسایل در طراحی وب سایت سئو آن میباشد که میتواند باعث دیده شدن وب سایت شما، توسط موتور های جستجو ماندد گوگل، شود. ما در طراحی خود تمامی نوشته ها، دسته ها، برچسب ها، محصولات، عکس و فیلم ها، اکثر برگه ها و... را با چراغ سبز سئو آماده ایندکس شدن در فضای اینترنت خواهیم کرد.
  4. ظاهر سایت جذابیت بصری نیاز خواهد داشت که یکی از ابزار های کمکی استفاده از عکس های با کیفیت و خلاقانه میباشد، در صورتی که به هر دلیلی توانایی انجام این کار را نداشته باشید، تیم گرافیست ما میتواند نیاز شما بر طرف نماید.
  5. افزونه ها و فونت های استفاده شده در وب سایت باید به صورت اورجینال و قانونی باشد تا هیچ مشکل قانونی برای شما به وجود نیاورد، بر اساس نیاز شما معتبر ترین سورس ها برای خرید این فایل های مهم به شما معرفی خواهد شد.
  6. از آنجایی که امروزه اکثریت با گوشی تلفن همراه وب سایت های مختلف را بررسی مینمایند، ریسپانسیو بودن نیز یکی دیگر از مسایل مهم برای کاربران خواهد بود. تمامی صفحات شما به صورت ریسپانسیو طراحی خواهد شد تا وب سایت شما در موبایل و صفحه نمایش های کوچک به زیباترین شکل ممکن نمایش داده شود.
  7. اگر سایتی برای فروش خواهید داشت به راحتی تمام برای وب سایت شما درگاه پرداخت مطمین و امن راه اندازی خواهد شد تا با خیالی آسوده مشتریان از شما خرید کرده و شما نیز به راحتی وجه فروش خود را دریافت نمایید.
  8. تمامی کاربرانی که قصد خرید از وب سایت شما را خواهند داشت، با شماره موبایل خود برای خرید ثبت نام خواهند کرد که میتواند در آینده هم شما را در برابر خطرات قانونی محافظت نماید و هم یک بانک اطلاعاتی جامع از مشتری های شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت
  9. برای نوشته های شما تمپلت مخوص به خودتان طراحی خواهد شد تا هر شخص با هر سطح دانش وردپرسی تنها نوشته را وارد کنید و جلوه های زیبای بصری و صفحه (تمپلت) به صورت اتوماتیک روی آن اعمال شود.
  10. همچنین برای محصولات نیز به صورت مجزا تمپلت طراحی خواهد شد تا صرفا با وارد کردن مشخصات محصول طراحی صفحه توسط تمپلت طراحی شده به صورت اتوماتیک اعمال شود.
  11. و هر آنچه شما در یک وب سایت اینترنتی نیاز خواهید داشت در اختیارتان خواهد بود.
در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در پایان سفارش طراحی شما موارد زیر را تحویل خواهید گرفت:

  1. وب سایت براساس وردپرس
  2. کانفینگ امنیتی
  3. کانفینگ سئو
  4. تمپلت شخصی برای نوشته ها
  5. تمپلت شخصی برای محصولات
  6. انجام سئو کامل روی سایت

 

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا منشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  کانفیگ امنیت 7 روز 200,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.