توضیحات کاره

اگر شما صاحب یک فروشگاه در سطح شهر باشید  قطعا به این موضوع فکر کرده اید که چگونه میتوانید با ارائه خدمات یا محصولات خود در سطح وسیع تری از شهر یا شهرهای اطراف و یا حتی کل کشور فروش خود را افزایش دهید، یا اگر فعلا فروشگاهی ندارید ولی به فکر راه اندازی آن هستید ولی از پس هزینه های سرسام آور اجاره و ... برنمی آیید، مطمئنا به فکر راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی افتاده اید!

اما راه اندازی سایت فروشگاهی نیازمند صرف هزینه ، زمان زیاد و گرفتن مجوزهای لازم مانند اینماد و درگاه بانکی می باشد و این موضوع ممکن است باعث دلسردی یا به تعویق انداختن شروع کسب و کار آنلاین شما شود.

من ماهرخ رضوانی با بیش از 12 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت و انجام صدها پروژه موفق و پس از تعامل با مشتریان زیادی اقدام به ارائه پکیج ویژه طراحی سایت فروشگاهی خود کرده ام که میتواند تمام نیازهای یک سایت فروشگاهی را پوشش داده و مشکلات مطرح شده در بالا حل کند.

اما چگونه؟!

پکیج طراحی وب سایت فروشگاهی ارزان من  با تحویل فوری 3 الی7 روزه، تمامی نیاز های شما عزیزان از شروع طراحی تا نحوه مدیریت سایت و کسب درآمد از آن را برآورده میکند.

در ذیل به صورت مفصل به معرفی تمام ویژگی ها و امکانات این پکیج ویژه میپردازم:

  • طراحی با وردپرس

وردپرس CMS  ای است که تمام نیازهای یک سایت جامع را بدون نیاز به کدنویسی برآورده کرده و دارای امنیت فوق العاده بالا و سرعت مناسب است و از طرفی هزینه طراحی و نگهداری سایت با وردپرس نیز بسیار ارزان تر بوده و مدت زمان کمی برای طراحی نیاز دارد. بنابراین من، سایت فروشگاهی ارزان خود را با استفاده از وردپرس طراحی میکنم.

  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی

 پس از انجام کارهای اولیه سایت، به ثبت نام و دریافت اینماد برای فروشگاه شما اقدام میکنم و شما میتوانید بدون درگیری با پروسه های اداری زمانبر، در کوتاهترین زمان ممکن، نماد اعتماد خود را دریافت نمایید.

  • درگاه پرداخت مستقیم ویا درگاه واسط زرین پال

شما بدون پرداخت هزینه اضافی، صاحب درگاه بانکی مستقیم از بانک دلخواه خود و یا درگاه واسط زرین پال خواهید شد.

  • ثبت نام پیامکی

ثبت نام و ورود کاربران تنها با رمز عبور یکبار مصرف که از طریق پیامک ارسال میشود و نیاز به خاطر سپردن رمزهای طولانی را از بین میبرد باعث تبادل بیشتر کاربران با سایت شما خواهد شد.

  • ارسال پیامک سفارش به مشتری

در سایت های فروشگاهی طراحی شده توسط من، مشتری پس از ثبت سفارش، پیامکی مبتنی بر موفقیت آمیز بودن سفارش و شماره پیگیری از جانب سایت شما را دریافت خواهد کرد.

  • طراحی بنر و اسلایدرهای کاملا حرفه ای

بنرها و اسلایدر های سایت شما را متناسب با جدیدترین و جذاب ترین متدهای طراحی روز، آماده خواهم کرد.

  • دارای لود تایمینگ زیر 3 ثانیه

سرعت لود سایت یکی از مهم ترین عوامل برای ماندن کاربران در سایت بوده و لود تایم بالا باعث سر رفتن حوصله کاربران و ترک سایت شما میشود، به همین علت من در طراحی سایت های خود توجه ویژه ای به این مسئله دارم.

  • کاملا بهینه سازی شده ( سئو استاندارد )

در این فروشگاه تمامی زیر ساخت های لازم برای سئو (بهینه سازی برای موتور های جستجو مخصوصا گوگل) رعایت شده و سایتی که تحویل میگیرید متناسب با استاندارد سئو می باشد.

  • ثبت در گوگل سرچ کنسول
  • آموزش مدیریت فروشگاه به صورت ویدئویی

یکی از اصلی ترین دغدغه های موجود برای صاحبان کسب و کار، مدیریت فروشگاه اینترنتی پس از تحویل سایت می باشد که  من برای حل این مشکل، هنگام تحویل سایت های خود، ویدئوهای آموزشی جامعی را به شما ارائه میدهم که در آن، به صورت روان تمامی موارد مورد نیاز برای مدیریت فروشگاه را جز به جز شرح داده ام و شما عزیزان در هر سطح سوادی، با مشاهده آن میتوانید فروشگاه خود را مدیریت کنید.

  • آغاز فروش محصولات 72 ساعت بعد از اتمام فروشگاه
  • پشتیبانی یک ماهه رایگان

تدابیر من برای مدیریت سایت شما، فقط محدود به ارائه فیلم آموزشی نمی باشد بلکه در این سایت فروشگاهی، پشتیبانی یک ماهه رایگانی نیز در نظر گرفته ام و در این مدت هر گونه راهنمایی و پاسخگویی به مشکلات شما، رایگان خواهد بود.

 

تحویل سفارش 3 الی 7 روز بعد از ثبت سفارش

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

وب سایت فروشگاهی با تمام امکانات

نماد اعتماد الکترونیکی

درگاه پرداخت بانکی

فایل آموزشی نحوه میدریت سایت

تمامی اطلاعات وب سایت

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    چت آنلاین +1 روز +300,000 تومان
    درگاه دوم بانکی +3 روز +600,000 تومان
    درگاه دوم واسط +2 روز +300,000 تومان
    ثبت نام پیامکی +1 روز +150,000 تومان
    وب اپلیکیشن +3 روز +300,000 تومان
    برای فروشگاه اینترنتی کامل با تمام امکانات   در 7 روز
    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.