توضیحات کاره

پنج لِم هوشمندانه برای برجسته شدن در یک نمایشگاه تجاری

برای تمام نوآوری ها و خلاقیت هایی که شرکت های مختلف در مورد آن صحبت می کنند، اغلب راهی هم برای ارائه آن در نمایشگاه های تجاری پیدا می کنند. اما یک روش استاندارد هم در رابطه با آن وجود دارد که بسیاری از شرکت ها از آن استفاده می کنند: معمولا در نمایشگاه سعی می کنند بزرگترین غرفه موجود که با بودجه آنها همخوانی دارد را تهیه کنند و ضمن طراحی و تزئین آن با استفاده از لوگو ها و … خود برنامه هایی را برای عموم ممکن است ترتیب دهند یا مهمانی ویژه هم دعوت کنند.

مطمئنا این شیوه و استراتژی، شیوه خوب و مناسبی است و اغلب تا حدودی هم موجب رشد کسب و کار شرکتهایی که از آن استفاده می کنند می شود، اما چون شیوه ای است که اغلب شرکت ها اقدام به استفاده از آن می کنند، شانس منتفع شدن از نتایج مثبت آن برای همه شرکت ها به مراتب کم و کمتر می شود.

بر اساس اطلاعات آماری مختلفی که در این مورد بدست آمده است، 39% مدیران بازاریابی شرکت ها اعلام کرده اند که برنامه خاصی برای شرکت در نمایشگاه های مختلف داشته یا دارند. اما اگر شما خواهان برجسته کردن حضور خود در نمایشگاه ها هستید، بهتر است قدری خلاقیت را هم چاشنی کار خودتان بکنید، چرا که موفقیت همیشه در پس آب کردن یخ ها و به اصطلاح سازمانی آن ایجاد تغییر و خارج شدن از حالت انجماد بدست می آید.

در این مطلب 5 استراتژی مفید در این زمینه را به شما معرفی می کنیم:

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

حساب کاربری فروشنده در انتظار تایید است.