توضیحات کاره

سایتی که جایگاه فعلی سئو و چک لیست شرایط سئو مشخصی نداشته باشه نمیتونه در سئو به نتایج خوبی برسه و به صفحه اول گوگل برسه.  مثل کشتی ای میمونه که در دریا بدون مقصد حرکت میکنه و توسط باد های مختلف به مسیر های نامعلوم هدایت میشه!

یکی از اهداف مهم هر وب سایت این هست که در صفحه اول گوگل با جستجوی کاربران ظاهر بشه تا بتونه ورودی رایگان و با کیفیت از گوگل داشته باشه.

------------------------------------------------

اگر شما وب سایت دارید و قصد انجام سئو برای سایتتون رو دارید، قبل اینکه کارهای سئو کردن سایت رو شروع کنید باید ابتدا یک آنالیز از وضعیت فعلی سئو سایت رو داشته باشید و بدونید که چه بخش هایی به اصلاح نیاز داره، چه بخش هایی باید تمرکز بیشتری براش انجام بشه و چه بخش هایی باید حذف یا اضافه یا اصلاح بشه.

------------------------------------------------

این موارد میتونه شامل محتواهای سایت شما، تصاویر، چهارچوب فنی و برنامه نویسی سایت، سرور و هاست سایت و .... باشه که در کل بهش میگن سئو داخلی یا سئو On-Site و On-Page SEO .

ما با 8 سال سابقه در زمینه سئو، میتونیم سایت شما رو با هزینه مناسبی ارزیابی کنیم و یک چک لیست از وضعیت فعلی و مواردی که نیاز به اصلاح کردن یا اعمال شدن داره رو براتون ارسال کنیم.

------------------------------------------------

پس وقتی که شما این سرویس رو سفارش بدید، بعدش یک فایل متنی با فرمت PDF دریافت میکنید که داخلش به صورت تیتر وار، یک لیست از بخش های مختلف سایت شما هست که به وضعیت فعلی سئو سایت و بخش های مشخصی که نیاز به اصلاح، حذف یا اضافه داره اشاره میکنه. البته منظور، بخش هایی هست که به امور سئو داخلی سایت شما مربوط میشه.

به عنوان مثال:

اصلاح منوی سایت به شکل ....

اصلاح مطالب سایت به شکل ....

اصلاح تصاویر سایت به صورت ....

اصلاح سرعت سایت به شکل ....

نیاز به درج مطلب با تعداد ....

نیاز به اصلاح مطالب به صورت ...

نیاز به افزودن یا حذف کردن صفحاتی خاص ...

و به همین شکلی که در بالا مثال زده شد، چک لیست وضعیت و موارد اصلاحی سئو سایتتون آماده و ارسال می شه.

------------------------------------------------

توجه:

لطفا توجه داشته باشید که این خدمت به صورت ارزیابی اولیه و چک لیست موارد لازم برای سئو سایت شما خواهد بود و اصلا شامل موارد اجرایی توسط ما نمیشه. یعنی ما ارزیابی رو به شما ارائه میدیم و اجرای موارد مربوطه رو شامل نمیشه.

برای انجام اصلاحات و موارد اجرایی باید حتما از یک شخصی که سئو کار یا متخصص سئو هست کمک بگیرید تا ایشان موارد مطرح شده در این چک لیست سئو رو در سایتتون اعمال کنه.

حتما باید تولید محتوا توسط محتواکارها داشته باشید و مواردی که در چک لیست برای شما ارسال شده رو به محتوا کار ارائه بدید تا ایشان در مطالبی که تولید میکنه اون ها رو رعایت کنه.

------------------------------------------------

چرا این کاره یا این خدمت برای سایت شما مفید و ضروری هست:

1- چون همکاری با یک نیروی سئو کار و تولید کنندگان محتوا بدون اینکه وضعیت فعلی (سئو داخلی) سایت، مشخص باشه اصلا نتیجه مطلوبی نخواهد داشت و بخش زیادی از وقت و هزینه شما رو هدر میده.

2- این چک لیست و آنالیز اولیه سئو داخلی سایت شما، توسط ما با پشتوانه 8 سال تجربه و تخصص در سئو سایت های داخلی و بین المللی انجام میشه.

3- نسبت به کیفیت و کاربردی بودن این خدمت، قیمت مناسبی لحاظ شده.

4- با توجه به تجربه ای که در سئو داریم، موارد حاشیه ای و غیرضروری که صرفا وقت و هزینه شما رو میگیره و بازدهی چندانی نداره رو اصلا لحاظ نمیکنیم تا به صورت کاربردی و اصولی و مفید به نتیجه برسید و درگیر حواشی سئو نشوید.

5- اگر در ساختار فنی سایت شما، نیاز به بهینه سازی یا اصلاحات یا تغییراتی باشه هم در قالب ایده پیشنهادی به شما اطلاع میدیم که در جریانش باشید یا اگر بعدا تمایل داشتید با کمک طراح سایت یا برنامه نویس ها بتونید بهینه سازی ها رو انجام بدید.

------------------------------------------------

مدت زمان انجام کار و ارسال فایل برای شما:

حداکثر 5 روز کاری

------------------------------------------------

موارد مورد نیاز برای انجام این کار:

آدرس وب سایت شما

دسترسی به پنل مدیریت سایت شما (این مورد به صورت اختیاری هست و اگر مایل بودید که بررسی عمیق تر و بیشتری انجام بشه میتونید دسترسی پنل رو ارسال کنید و در غیر اینصورت الزامی نیست)

------------------------------------------------

نحوه تحویل فایل چک لیست سئو:

در قالب یک فایل PDF به صورت متنی شامل لیست موارد مربوطه

------------------------------------

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر یا راهنمایی داشتید، قبل از ثبت سفارش پیام ارسال فرمائید تا ابهامات موجود رو برطرف کنیم.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک عدد فایل PDF شامل لیست موارد سئو داخلی سایت شما که حجم این لیست بر اساس وضعیت هر وب سایت میتونه متفاوت باشه از 2 صفحه الی 10 صفحه.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.