توضیحات کاره

هو الرزاق

 

سلام و عرض ادب                                                                 

مژده: برای ده نفر اولی که درخواست تولید محتوا بدهند، علاوه بر مقاله استاندارد توافق شده، یک مقاله باکیفیت و سئو شده دیگه هم با موضوع دلخواهتون بطور رایگان ساخته خواهد شد. (طول مقاله رایگان حداکثر ۸۰۰ کلمه هست. و همون کارهای «پروژه پایه» براش انجام میشه).

(درصورتی که بنده نتونم بلافاصله پس از ساخت مقاله اول، ساخت مقاله رایگان رو شروع کنم، می‌تونیم درباره زمان ساختش با هم توافق کنیم.)

توجه توجه: لطفا از قیمت پایین این کاره تعجب نکنید. از آنجایی که این کاره تازه‌تاسیس هست و نیاز به قوی‌شدن رزومه داره، قیمت رو پایین قرار دادم. این قیمت فقط برای ده نفر اولی هست که پیشنهاد پروژه بدهند، و پس از اون، قطعا قیمت کاره رو بالاتر خواهم برد.

 

سایر تولیدکنندگان‌ محتوای عزیز هم توجه داشته باشید بنده این قیمت پایین رو صرفا موقتی قرار دادم و خدای‌نکرده قصد خراب‌کردن بازار دیگر بزرگواران رو نداشتم.

تولید محتوا‌! کاری که در نگاه اول مبتدیانه و آسان به نظر میاد. اما پر از نکات و ظرایف مهمه که اگر رعایت نشن هیچ فایده‌ای برای کسب و کارمون نخواهد داشت.

محتوا اولین و همچنین مهم‌ترین رکن یک کسب‌و‌کار موفقه. محتوای متنی، ویدیویی، صوتی، تصویری و اینفوگرافیک. همگی بنیادی‌ترین جزء یک کسب‌وکار هستن که اگر درست انجام نشن تمام زحماتی که پس از اون انجام بشه، بدون فایده – یا در بهترین حالت، بسیار کم‌فایده – خواهد بود.

طبعا یک محتوای متنی از چندین جهت نیاز داره که صحیح و اصولی تهیه بشه. یک مقاله لازم هست که سلیس و روان نوشته بشه، منظور نگارنده رو صحیح و راحت به مخاطب برسونه و از نظر صحت محتوا، تضمین شده باشه.

 

و بطور کلی محتوا باید از چند نظر مناسب باشه:

۱. از نظر فنی

۲. از نظر نگارشی (ادبی)

۳. از نظر نداشتن ایرادات علمی و محتوایی

 

همگی ما تابحال مقالاتی رو در سطح اینترنت دیدیم که از نظر املایی و یا رعایت علائم نگارشی آنقدر فقیرند که باعث زدگی یا بی‌اعتمادی مخاطب نسبت به متن و یا حتی کل سایت می‌شن. بنده می‌تونم متنی رو به شما تحویل بدم که نکات مهم دستور زبان فارسی (خصوصا نیم‌فاصله، که قطعه گمشده مقالات این‌ روزهای سایت‌های ایرانیه!) در اون رعایت شده باشند.

 

اما صبر کنید؛

برای داشتن یک مقاله خوب اینترنتی، لازم هست یک جنبه‌ دیگه محتوا هم به طور احسن رعایت شده باشه. و اون هم رعایت اصول سئوی محتواست. محتوای سئو نشده به دیواری میمونه که آجرهاش بدون ملات روی هم قرار گرفته باشند. هرچقدر هم این دیوار زیبا باشه اما استحکام مورد انتظار رو نداره.

یک موضوع مهم اینه که برخلاف نظر برخی، بکار بردن کلمات کلیدی صرفا به این معنی نیست که یک عبارت چندکلمه‌ای رو چندین‌بار در لابلای متن بگنجونیم و تمام. این کار شاید تا چند سال پیش جواب می‌داد اما با پیشرفته‌شدن الگوریتم‌های ‌گوگل، لازمه که از کلمات کلیدی بطور هوشمندانه‌تری استفاده بشه.

برای یک مقاله درجه یک باید از کلمات LSI هم استفاده کرد. بطور حرفه‌ای و درست.

 

با سفارش مقاله از بنده، شما محتوایی دریافت خواهید کرد که نکات ریز و درشت سئو در اون رعایت شده باشند. یعنی مقاله‌ای که:

۱. عنوان مقاله، مقدمه (بند اول محتوا)، سرفصل‌ها، بدنه مقاله، و نتیجه گیری(درصورت وجود) همگی از نظر کلمات کلیدی (کلمه‌کلیدی اصلی و کلمات کلیدی فرعی) سئو شده باشند.دقت کنید که محتوای بدون تحقیق و استفاده درست از کلمات کلیدی هیچ فایده‌ای جهت بهبود کسب‌و‌کار و رتبه سایت شما نخواهد داشت.

۲. تصاویر محتوای شما از نظر نام‌گذاری، اندازه تصویر و کیفیت بهینه شده باشند.

۳. خوانایی (Readability) مقاله رعایت شده باشد.

  

 

 این رو هم توجه داشته باشید که:

 درصورتی که بخواید (با انتخاب افزودنی مربوطه در پایین)، بنده می‌تونم مقاله شما رو از طریق وردپرس در سایت بارگزاری کنم که در این‌صورت علاوه بر موارد بالا، سایر کارهای سئوی مقاله رو (که نیاز به تنظیم‌شدن با وردپرس و افزونه‌ یوست دارند) می‌تونم انجام بدم. کارهایی نظیر:

تصحیح لینک‌ یکتای مقاله، سئوی برچسب‌ها و دسته‌بندی مقاله، متن Alt و توضیحات هر تصویر، توضیحات متاMeta Description) ) و عنوان مقاله در SERP، لینک‌دهی‌های داخلی و خارجی مدنظر شما و ... .

 

 

توضیح روش کار (حتما بخونید):

  • اول این رو بگم که روش کاری بنده کاملا قابل انعطاف هست. به این معنی که هر شرط و نظری درباره هرجای پروسه داشته باشید، می‌تونیم دربارش صحبت کنیم. فرایند تولید محتوای بنده به این صورت هست که ابتدا شما تمام فاکتورهایی رو که برای مقاله‌تون مدنظر دارید به بنده منتقل می‌کنید. مانند موضوع مقاله، طول مقاله، احیانا تعیین نوع مقاله (مقاله مرجع یا مقاله آموزشی و ...) و سایر موارد. سپس من بین سایت‌های خارجی می‌گردم و یک یا چندتا از اون‌ها رو که دارای اطلاعات کامل‌تر و باکیفیت‌تری هستند برای ترجمه انتخاب می‌کنم. پس از ترجمه اولیه، بنده یک ویرایش اساسی ثانویه جهت خوانا و روان کردن مقاله – با حفظ محتوا و منظور متن- انجام خواهم داد. و پس از اون هم مقاله رو از لحاظ فنی و نگارشی و علمی دوباره بازبینی و ویرایش می‌کنم.
  • علاوه‌ بر «تولید محتوای ترجمه‌ای»، بنده تا پیش از این «تولید محتوا از طریق بازنویسی» رو هم داشتم اما اخیرا سعی‌ می‌کنم تنها در شرایط خاصی بازنویسی کنم. درصورتی که ترجیح‌تون این هست که مقاله فقط از طریق بازنویسی نوشته بشه، لطفا این رو ذکر کنید تا بعد هماهنگی‌های بیشتر رو انجام بدیم.

 

توجه :درصورت درخواست پروژه، لطفا این موارد رو در پیام اول‌تون ذکر کنید:

۱. موضوع مقاله

۲. کلمات کلیدی‌ (احیاناً اگر خودتون داشته باشید)

۳. طول مقاله

۴. مدت زمان پیشنهادی تحویل مقاله

۵. هرمورد دیگه‌ای که مدنظر دارید

 

 

 

نکته مهم: قیمت پایه پروژه (که ۱۵ تومان به ازای هر ۵۰۰ کلمه ذکر شده) صرفا جهت مبنای قیمت‌گذاری ذکر شده. معمولا برای داشتن یه مقاله خوب و تأثیرگذار تعداد کلمات محتوا، حداقل ۱۰۰۰ یا ۱۵۰۰ واژه و گاهی حتی بیشتر انتخاب میشه. بنابر این در صورتی که مقاله‌ای با تعداد واژه بیشتر درخواست داشتید لطفا در بخش «ثبت درخواست پروژه اختصاصی» پیام بدید (ضمنا زمان تحویل برای مقاله‌های ۵۰۰ کلمه‌ای یک روز، و برای مقاله‌های با واژه‌های بیشتر ۲ الی ۳ روز هست).

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل فشرده با فرمت zip که شامل این موارد میشه:

  1. یک فایل ورد حاوی متن نهایی مقاله (بازبینی شده + سئو شده)
  2. لینک مطلب ترجمه‌شده در سایت خارجی
  3. عکس (یا عکس‌های) باکیفیت و بهینه شده برای فضای وب با فرمت JPG  (درصورت انتخاب افزودنی تصویر)
  4. در صورت درخواست، انتشار مقاله در سایت با وردپرس همراه با تنظیمات مربوط به سئوی وردپرس و افزونه یوست
  • روش های تولید محتوا: تولید محتوای ترجمه، تولید محتوای اختصاصی
  • روش های تولید محتوا: تولید محتوای اختصاصی، کپی کاری
  • از زبان: انگلیسی
  • به زبان: فارسی
  • نوع ترجمه: عمومی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوای تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

تهیه هر یک تصویر بهینه شده برای محتوا   +5,000 تومان
انجام بیش از یک بار اصلاحات (نامحدود) +1 روز +0 تومان
برای هر ۵۰۰ کلمه   در 1 روز
پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش، جهت هماهنگی برای انجام کار به این فروشنده پیام دهید.
اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.

سایر کاره های Ehsan.612