توضیحات کاره

نیاز به یک تصویر گویا و جذاب برای نوشته ها و یا محصولات سایت خودتون دارید؟

ما با 12 سال سابقه در حوزه دیجیتال مارکتینگ، فروش، سئو و گرافیک این اطمینان رو به شما میدیم که با در نظر گرفتن تمام فاکتور های ضروری در طراحی تصویر جهت افزایش بازدید و فروش آماده طراحی تصاویر مورد نیاز شما هستیم

طراحی قالب آماده: قیمت طراحی انواع پست اینستاگرام و یا تصویر نوشته های سایت (تصویر شاخص) بین 200 تا 300 هزار تومان است که یکبار بصورت قالب آماده تغییر طراحی می شود و از آن به بعد فایل لایه باز در اختیار شما قرار میگیرد تا بتوانید برای تصاویر بعدی محتوای آن را تغییر دهید.

طراحی تصویر: در این حالت ما قالب آماده را طراحی میکنیم اما فایل لایه باز در اختیار شما قرار نمیگیرد و برای هر پست میتوانید به ما سفارش دهید تا محتوا را تغییر دهیم و تصویر جدید را ارسال کنیم، هزینه این کار برای هر تصویر 50 هزار تومان است اما حداقل سفارش 5 عدد می باشد. درصورتیکه بعد از مدتی به فایل لایه باز این نوع سفارش نیاز داشته باشید مبلغ 250 هزار تومان هزینه ارائه فایل لایه باز خواهد بود.

بر روی تمام طراحی ها 2  اصلاح اول رایگان است و از اصلاح سوم به بعد مبلغ 30 هزار تومان بابت هر اصلاح اضافه می شود، مد نظر داشته باشید که درصورتیکه درخواست اصلاح شما با توضیحات اولیه شما کاملا متفاوت باشد هزینه طراحی مجدد بطور کامل دریافت می شود.

 

برای اطلاعات بیشتر کافیست با بنده در ارتباط باشید

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل تصویر طراحی شده در پسوند های زیر:

PNG - JPG - WebP

فایل لایه باز درصورت درخواست و پرداخت هزینه آن قابل ارائه است

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    لطفا توجه داشته باشید که در انجام طراحی ها ممکن است از تمپلیت های آماده استفاده گردد.‌ اگر این موضوع برای شما تعیین کننده است، قبل از ثبت سفارش با فریلنسر هماهنگ نمایید.

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  ارائه 5 تصویر پست اول (لایه بسته) 2 روز 250,000 تومان
    انجام بیش از 2 بار اصلاحات +1 روز +30,000 تومان
    طراحی قالب آماده   +50,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.