توضیحات کاره

« طراحی سربرگ »

همانطور که می دانید یکی از الزامات هر شرکتی سربرگ می باشد.

منظور از سربرگ، علائم بصری و نوشته هایی (شامل نام سازمان، آدرس، لوگو و غیره) است که به طور یکسان و معمولا به صورت چاپی در قسمت بالای نامه های سازمانی درج می شود. 

در نگاه اول، سربرگ صرفأ برگه ای است که برای انجام مکاتبات تجاری و اداری توسط سازمان ها، شرکت ها، مؤسسات و یا اشخاص حقیقی مورد استفاده قرار میگیرد، اما در حقیقت سربرگ، تبلیغی است کوچک، کم هزینه و در عیت حال بسیار مؤثر که می تواند تأثیر بسزایی در جذب یا دفع اولیه مخاطب شما (به ویژه مخاطبان جدید) داشته باشد.

سربرگ، بخشی از هویت شرکت یا سازمان شما را در کنار پاکت نامه، کارت ویزیت، لیبل و هولوگرام تشکیل میدهد و باید تلاش کنید که تا حد امکان بین این مجموعه هماهنگی وجود داشته باشد.

معمولأ مدیران آنقدر درگیر مسائل مدیریتی خود هستند که به «ریز نکته هایی» مانند سربرگ و تأثیر آن در ایجاد «شخصیت و هویت» سازمانی خود توجه کافی نمیکنند. چاپ سربرگ از اولین اقدامات لازم برای شرکت های نوپا، به ویژه شرکت های خدماتی است. سربرگی که حرفه ای گیرا طراحی شده احساس خوبی در مخاطب ایجاد می کند و موجب جلب اطمینان وی می شود. به علاوه، در بلند مدت می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند بازاریابی عمل کند.

5 اصل که در چاپ و طراحی سربرگ مورد توجه قرار می گیرد شامل 1- خوانایی : جذابیت و خوانایی اطلاعات تماس و برند ، ابعاد مناسب فونت ها ، 2- رنگ : ترکیب بندی و هارمونی رنگ ها . 3- سازماندهی ساختار : سازماندهی اطلاعات بطور هماهنگ و استاندارد 4 - کیفیت چاپ : چاپ اختصاصی و با کیفیت تضمین کننده یک ست اداری حرفه ای می باشد 5- تعیین کاغذ مناسب و مرغوب جهت استفاده در پرینتر و نامه نگاری از عوامل چشم نواز شدن یک مجموعه سربرگ اداری یا شرکتی است .

اطلاعات چاپی روی سربرگ

مواردی همچون آرم یا لوگو، نام سازمان، شماره ثبت، محل درج تاریخ، شماره و پیوست، نشانی دقیق پستی، تلفن و فکس، نشانی وب سایت و پست الکترونیکی از جمله اطلاعات ضروری جهت درج روی سربرگ است. 

لوگو را با وضوح بالا طراحی کنید تا با کیفیت خوب چاپ شود. لوگو بخشی از هویت سازمانی شماست. علاوه بر آن به کار بردن یک «شعار» کوتاه سازمانی در جای مناسب می تواند تا حدودی معرف و مؤید رسالت سازمانی شما باشد.

اندازه سربرگ

سربرگ معمولا د ر دو قطع A4 و A5 چاپ میشود، هنگام تصمیم گیری در مورد اندازه سربرگ نکات ذیل را مد نظر داشته باشید:

سربرگ A5 برای مکاتبات کوتاه مناسب است و بدین ترتیب شما مجبور نیستید فونت کلمات را برای پر کردن صفحه A4 بیش از اندازه بزرگ کنید.

سربرگ A4 برای مکاتبات طولانی کاربرد بیشتری دارد و شما مجبور نیستید از دو یا چند سربرگ برای یک نامه واحد استفاده کنید.

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل فشرده شامل : فایل PSD، فایل JPG به همراه فونت های مربوطه

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    دو سایز (A4 و A5)   +50,000 تومان
    طراحی ست کامل اداری شامل پاکت نامه، سربرگ A4 و A5 ، کاغذ یادداشت و پاکت A4 ، اوراق اداری یا مکاتبات داخلی و یک سری کارت ویزیت +7 روز +800,000 تومان
    برای سایز A4   در 7 روز
    پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش، جهت هماهنگی برای انجام کار به این فروشنده پیام دهید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.