توضیحات کاره

امروزه تجارت الکترونیک توی دنیا حرف اول را میزند به همین دلیل اگر تجارت های سنتی نتوانند وارد دنیای الکترونیک شوند خیلی زود باید با کسب و کار خود خداحافظی کنند. ما توی این کاره قصد داریم تجارت سنتی شما رو وارد دنیای الکترونیک کنیم تا بتونید هر چه بهتر و بیشتر به سوددهی برسید.

اما ممکنه شما جزو افرادی باشید که تجارت سنتی ندارید یا اینکه هزینشو ندارید که بخوایید از طریق تجارت سنتی فعالیت کنید، تجارت الکترونیک برای این هم راه حل داره و شما می تونید با راه اندازی یه کسب و کار کوچیک توی فضای مجازی خیلی زود به سوددهی برسید. برای این کار شما به یه سایت با ظاهر عالی و کاربری آسان و صد البته کاربردی، نیاز دارید.

اما یادتون باشه سایت تجاری تنها نوع سایتی نیست که می تونید داشته باشید و باهاش به سوددهی برسید، سایت های خبری، وب سایت های علمی و دانشگاهی، سایت اطلاع رسانی، سایت خدمات آنلاین و هر نوع سایتی که به ذهنتون برسه رو می تونید داشته باشید.

خب حالا اگه میخوایید یه سایت داشته باشید اما به هر دلیلی امکانشو ندارید که خودتون سایت خودتون رو طراحی کنید ما اینجاییم که بهتون کمک کنیم. قیمت مناسب، امکانات عالی و ظاهر مناسب از جمله مواردیه که می تونه ما رو نسبت به بقیه متمایز می کنه و در آخر می تونیم بهتون این تعهد رو بدیم که اگه یک بار از این کاره استفاده کنیم در دفعات بعدی برای طراحی سایت دوست دارید از این کاره کمک بگیرید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در نهایت با قیمت پایه، مشتری می تواند سایت مورد نظر خود را که می تواند شامل درگاه بانکی، فروشگاه اینترنتی و وبلاگ سایت و حساب کاربری مخصوص کاربران را دریافت کند.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های zahra