توضیحات کاره

طراحی کامل و حرفه ای انواع وب سایت های شرکتی ، تجاری ، فروشگاهی ، مجله ، خبری ، نمونه کار ، گالری و ... با مدیریت محتوای وردپرس

 

خدماتی که در این کاره ارائه خواهد شد :

✔ مشاوره و راهنمایی برای طراحی و خرید هاست و دامنه
در مرحله اول به سوالات و مشکلات شما پاسخگو خواهیم بود و موارد مد نظر شما در طراحی را با تجربه و دانش خود تطبیق میدهیم و مشکلات و راه حل ها را بررسی میکنیم . همچنین راهنمایی برای خرید هاست و دامنه نیز انجام خواهد شد تا از مشکلات بعدی شما در آینده جلوگیری شود . ( طبق قانون "انجام میدم" ما امکان خرید هاست و دامنه را برای شما نداریم . باید خودتان خریداری کنید و اطلاعات را ارسال کنید )

✔ نصب مدیریت محتوای وردپرس
تنظیم اولیه هاست و نصب کامل و انجام تنظیمات پایه برای سیستم مدیرت محتوای وردپرس ؛ شاید این موضوع از نظر بعضی افراد ساده باشد . اما درست و دقیق تنظیم کردن و آینده نگری در تنظیمات هاست و وردپرس باعث می شود تا سایت از همان ابتدا به صورت مناسب بارگذاری شود و از نیاز به اصلاح و مشکلات آینده جلوگیری شود .

✔ نصب قالب مورد نظر شما 
ما برای طراحی از قالب های آماده وردپرس استفاده میکنیم . قالب های ما همگی به روز و کاملا فارسی هستند . در صورتی که قالب مورد نظر شما همین حالا در مجموعه ما موجود باشد قالب بلافاصه برای شما نصب و راه اندازی خواهد شد . اما در صورتی که شما خواستار نصب یک قالب اورجینال از سایت تم فارست یا هر سایت دیگر هستید ، ما میتوانیم قالب را برای شما خریداری ، ترجمه ، راست نویسی و نصب نماییم . توجه فرمایید که در هر دو صورت شما به آپدیت های بعدی قالب از طریق سایت ما دسترسی خواهید داشت و به صورت مادام العمر بدون پرداخت هزینه مجدد می توانید نسخه های جدید را از پنل کاربری خود در سایت ما دریافت کنید . (نکته مهم : به صورت پیشفرض هزینه قالب تا سقف 50 هزار تومان در نظر گرفته شده است و اگر قالب مد نظر شما قیمتی بالا تر داشته باشد باید به صورت پروژه اختصاصی اقدام کنید )

✔ طراحی منو ، دسته بندی ، سربرگ و پاورفی سایت
برگه های اولیه سایت شما ایجاد خواهند شد و طراحی اولیه منو ، دسته بندی ، سربرگ و پاورقی سایت انجام خواهد شد . توجه فرمایید که ارسال لوگو و همچنین دسته بندی ها در این قسمت مورد نیاز است .

✔ طراحی صفحه اصلی و دو برگه جانبی ( درباره ما - تماس با ما )
صفحه اصلی یا صفحه لندینگ سایت مهم ترین قسمت سایت شماست ؛ مهم است که این صفحه طراحی زیبا و چشم نوازی داشته باشد و در عین حال از سئو و سرعت بارگذاری بالایی برخوردار باشد . اسلایدر ها ، انیمیشن ها و عناصر متحرک در صفحه ، امروزه جزو قسمت های پایه برای صفحات اصلی سایت ها شده اند ؛ با توجه به نظر شما و طرح ارسالی شما ( در صورت ارسال ) طراحی اولیه صفحه اصلی شما انجام خواهد شد . در صورتی که متن ها و تصاویر شما آماده باشد این موارد جایگزین خواهد شد در غیر این صورت از تصاویر و متن های مختلف برای پر کردن و کامل کردن ظاهر سایت استفاده خواهد شد . برگه های جانبی درباره ما و تماس با ما مطابق با موضوع سایت شما طراحی خواهند شد ؛ در این قسمت هم نیازمند متن ها و تصاویر شما و لینک های شبکه های اجتماعی و ... هستیم که در صورتی که ارسال نشده باشند به صورت پیشفرض پر خواهند شد .

✔ طراحی اسلایدر سایت
در صورتی که متن و تصاویر لازم برای اسلایدر از طرف شما ارسال شده باشد ، اسلایدر مطابق با نظر شما طراحی و انیمیشن گذاری خواهد شد . در غیر این صورت از متن و تصاویر تست برای طراحی استفاده خواهد شد . 

✔ ضبط و ارسال ویدیو کامل از ویرایش سایت و نحوه کار قسمت های مختلف 
ویدیو به صورت اختصاصی از روی سایت شما ضبط خواهد شد . مدت زمان ویدیو با توجه به موارد سایت شما بین 30 دقیقه تا یک ساعت می باشد . توجه فرمایید که ویدیو شامل نکات مهم و کلیدی و آموزش ویرایش برخی قسمت های سایت شماست و در صورتی که شما آشنایی با سیستم وردپرس ندارید حتما باید به منابع و ویدیو های آموزش وردپرس مراجعه کنید تا ضمینه اولیه از سیستم وردپرس و کار با آن داشته باشید .

 

موارد انتخابی :

✔ طراحی برگه های اضافی
ممکن است سایت شما نیازمند برگه های جانبی دیگری مانند گالری ، تیم مدیریت ، آنالیز ، معرفی محصولات و ... نیز باشد . برای این موضوع حتما تعداد برگه های جانبی مد نظر خود را اضافه نمایید .

✔ راه اندازی کامل فروشگاه با پایه ووکامرس
با استفاده از افزونه فروشگاه ساز ووکامرس یک فروشگاه کاملا حرفه ای برای فروش هر آنچه که مد نظر دارید داشته باشید ایجاد می کنیم . از فروش کیف و کفش و لوازم الکترونیک گرفته تا فایل های کامپیوتری . تنظیمات فروشگاه ، طراحی دسته بندی ها و اتصال به درگاه پرداخت نیز برای شما انجام خواهد شد .

✔ راه اندازی سیستم خرید اشتراک ویژه
با استفاده از افزونه های مربوطه ( با توجه به نوع کارایی سایت شما افزونه متفاوت خواهد بود ) یک سیستم خرید اشتراک ویژه برای شما راه اندازی خواهد شد که به شما امکان فروش اشتراک های ماهانه برای دسترسی کاربر به مطالب و موارد اختصاصی سایت شما را خواهد داد .

✔ سیستم چند زبانه سازی سایت
با استفاده از افزونه حرفه ای WPML سایت شما تبدیل به یک سایت چند زبانه خواهد شد ؛ به صورت استاندارد هزینه دریافتی این مورد برای افزونه و تنظیم برگه های دو زبان می باشد ( فارسی و انگلیسی ) ؛ در صورتی که به تعداد زبان بیشتری نیاز داشته باشید باید درخواست پروژه اختصاصی کنید یا پروژه ای جداگانه در کنار این پروژه ایجاد شود . ارسال تصاویر و متن ترجمه شده به عهده شما می باشد و وارد سازی زبان ها مطابق با تعداد برگه های ثبت شده می باشد ( به صورت معمول فقط صفحه اصلی - تماس با ما - درباره ما ؛ مگر این که تعداد برگه بیشتری را اضافه کرده باشید )

✔ سیستم خبرنامه و پاپ آپ
قطعا در بعضی سایت ها متوجه باکس هایی شده اید که هنگام ورود به سایت از شما درخواست ایمیل برای مشترک شدن در سامانه ایمیل سایت می کنند . با استفاده از ترکیب افزونه خبرنامه و افزونه پاپ آپ Layered Popup یک سیستم کامل با طراحی یکتا برای شما ایجاد می شود تا بتوانید ایمیل کاربران خود را دریافت کنید و در آینده برای تبلیغ و اطلاع رسانی از آن استفاده کنید . 
توجه داشته باشید که سیستم پاپ آپ می تواند همزمان کاربرد های دیگری را نیز برای شما فراهم نماید . ( مثلا نمایش کد تخفیف محصولات در زمان های خواص و ... )

✔ بهینه سازی حرفه ای سئو سایت وردپرس ( 30 هزار تومان تخفیف )
کاره ای با این موضوع در پروفایل بنده موجود می باشد که می توانید با مراجعه به آن تمامی توضیحات مربوط به این موضوع را مطالعه فرمایید . تنها تفاوت در این است که برای کاربرانی که در حال سفارش طراحی سایت هستند هزینه تخفیف داده شده است .

✔ بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت وردپرس ( 20 هزار تومان تخفیف )
کاره ای با این موضوع در پروفایل بنده موجود می باشد که می توانید با مراجعه به آن تمامی توضیحات مربوط به این موضوع را مطالعه فرمایید . تنها تفاوت در این است که برای کاربرانی که در حال سفارش طراحی سایت هستند هزینه تخفیف داده شده است .

✔ بهینه سازی امنیت سایت وردپرس ( 20 هزار تومان تخفیف )
کاره ای با این موضوع در پروفایل بنده موجود می باشد که می توانید با مراجعه به آن تمامی توضیحات مربوط به این موضوع را مطالعه فرمایید . تنها تفاوت در این است که برای کاربرانی که در حال سفارش طراحی سایت هستند هزینه تخفیف داده شده است .
 

موارد دیگری که فقط باید به صورت پروژه اختصاصی ایجاد شوند :

✔ ایجاد فرم های حرفه ای مطابق با نیاز شما
شاید نیاز به فرم های حرفه ای برای دریافت اطلاعات ، نظرسنجی ، آزمون و ... داشته باشید . برای این منظور لطفا پیام ارسال کنید تا پروژه شما به صورت کامل اختصاصی ایجاد شود .

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک وب سایت کاملا زییا و حرفه ای مطابق آنچه شما در نظر داشتید و توضیحات و فایل هایی که ارسال کرده اید .

      توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

      نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

      مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

      فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
      ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

      سایر کاره های محمد ژولایوسفی