توضیحات کاره

در این کاره، بنده ترجمه فیلم و ساخت زیرنویس رو به شما دوستان ارائه میدم. بنده میتونم برای فیلم ها، کلیپ ها، و بطور کلی، آثار ویدئویی شما، زیرنویس بسازم. برای مثال، شما میخواین یک فیلم زبان اصلی جدید رو بهمراه زیرنویس فارسی بر روی سایت خودتون منتشر کنین. بنده میتونم فیلم شما رو دقیق و تا حد ممکن، سریع، ترجمه کنم و براش فایل زیرنویس هم بسازم. یا اگه بخواین کلیپی از خودتون یا فرد دیگه که به زبان فارسی هست رو در سطح جهانی معرفی کنین، بنده میتونم زیرنویس انگلیسی براش تهیه کنم. البته در صورتی که ترجمه ی صداگذاری شده برای گزارش ها هم مد نظرتون باشه، بنده میتونم براتون امر صداگذاری هم انجام بدم.

هزینه انجام کارهم بستگی به نوع کار داره و میتونه خیلی متفاوت باشه. برای مثال، ممکنه یک کلیپ ساده بهمراه مدت گفتگوی معمولی بهمراه زیرنویس انگلیسیش به بنده داده بشه، و درخواست زیرنویس فارسی شه. خب برای همچین کاری، هزینه ترجمه و زیرنویس از دقیقه ای5000 شروع میشه، حالا از اونطرف ممکنه یک فیلم جدید، بدون زیرنویس انگلیسی به بنده ارائه شده و فیلم هم پر از مکالمه باشه، خب قطعا همچین فیلمی هزینه ی ساخت ترجمه و زیرنویس بالایی داره.
فایل های زیرنویس هم بصورت srt به مشتری تحویل داده میشه، اما اگر کسی ترجمه چسبیده هم خواست، مشکلی نداره و ترجمه چسبیده به فیلم براش ساخته میشه. 
.
ترجمه سریال، فیلم ذیرفته میشود.
حتما قبل از ثبت سفارش، پیغام دهید. 
    

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل Srt بعنوان زیرنویس به مشتری تحویل داده میشود. البته در صورتیکه مشتری ترجمه چسبیده بخواهد، لینک فیلم بهمراه ترجمه چسبیده به مشتری تحویل داده میشود.

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  ترجمه 1 دقیقه از روی زیر نویس 1 روز 5,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.