توضیحات کاره

دوست دارین یه نامه برای یارتون بنویسید اما نمی دونید چطوری؟

یه سخنرانی دارید و باید یه مقدمه براش بنویسید؟

قراره یه دکلمه بخونید و هنوز چیزی ننوشتید؟

یا شاید هم می خواید یه نامه ی قدردانی ، یه مقدمه برای کتاب یا اصلا یه متن تبریک بنویسید اما وقتش رو ندارید؟

من بهتون کمک می کنم.

من می تونم هر جور متن احساسی و غیر احساسی که شما بخواید رو با کمترین هزینه ممکن بنویسم. اونم به نام خودتون !

شاید فکر کنید کار زیاد سختی نیست و ارزش هزینه کردن نداره اما باور کنید قدرت کلمات از هر چیز دیگه ای بالاتره و با یه متن منحصر به فرد می تونید دل مخاطبتون رو بدست بیارید.

امتحانش ضرر نداره.

راستی ، من متن نهایی رو هر طور که دوست دارید ویرایش می کنم تا کاملا راضی باشید و سبک نوشته هم بر حسب سلیقه و علاقه ی شما خواهم بود.

نمونه ی نوشته برای آشنایی با سبک نویسندگی من. من می نویسم تو بخوان. قصه‌ی من را. بخوان چشم های یخ زده‌ام را. سطر به سطر چهره ام ، دستهایم ، نفسهایم ، تپش های قلبم را. من زنده ام. نگاهم کن. من را ببین. من بازمانده‌ی طلوع نسل غروبم. من انگور یخ زده‌ی تک درخت باغم. باده‌ی تلخی که مست نمی کند. من رگ های خشکیده افرا ، من برگ های زرد شده‌ی سرو ، من خاک ، هوا ، آب ، خدا ، من یک زنم. من را بشناس. پیدایم کن. من ناقص العقل و ظریفه و ضعیفه نیستم. مرا آشپزخانه و مادر بچه ها خطاب نکن. من مکاره و ابلیس نیستم. من یک انسانم. یک زن. می توانم بخندم ، بگریم ، برقصم ، آواز بخوانم. می توانم زندگی کنم ،نفس بکشم. آزاد باشم و انتخاب کنم. من را با تارهای موی بیرون زده از زیر روسری و رنگ لباسهایم قضاوت نکن. من نه منتظر توام و نه هیچ اسبی و هیچ شاهی و هیچ کاخی. من نقطه ای سیاه بودم روی دیواری که تو بر آن رنگ سیاه تر می پاشیدی. من فریاد خون آلود جانخراش کنج حزن انگیز این خانه‌‌ام. من را خفه کن. من تقلا می کنم. لب هایم را بدوز و چشم هایم را ببند و گوش هایم را بگیر . من می خروشم و می غرم و می درم و طغیان می کنم. نور را از من بگیر ، من خورشید می شوم و می تابم. بذر آفت به خاک بپاش. من از زمین آسمان می رویم. خنده هایم را بدزد. من اندوه می شوم و از چشمانت فرو می ریزم. این بار ، این بار نوبت من است. من فریاد می زنم و تو هیس ! ساکت.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل pdf نوشته تون به همراه فایل ورد برای ویرایش.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Yygnn