توضیحات کاره

رزومه معرفینامه ای شامل خلاصه ای از تجربیات کاری، سوابق تحصیلی و مهارتهای فردی شماست ...

حتی اگه مایل باشین میتونم یک صفحه وب رزومه تون رو طراحی کنم که اولا همه جا در دسترس تون باشه و هم اینکه بتونین تو فایل رزومه تون بهش لینک بدین و بجای ارسال فایل رزومه خیلی جاها  خیلی با کلاس فقط یک آدرس صفحه وب تون رو میدین.

این دوره و زمونه که همه چیز اینترنتی و آنلاین شده ، خوبه که واسه شغل و کارتون یا واسه معرفی خودتون یه رزومه یا معرفی نامه داشته باشید .. یعنی یه وب سایت مخصوص خودتون داشته باشید که اطلاعات فردی، حرفه ای و شغلی تون باضافه نمونه کاراتون و نحوه دسترسی بهتون با ظاهری زیبا و استاندارد اونجا قرار گرفته باشه..

اینجوری وقتی میخواید خودتون رو به کسی معرفی کنید لازم نیست 6 ساعت حرف بزنید آخرش هم 4 تا چیز یادتون بره که بگید !! :دی 

 

خیلی شیک و مجلسی آدرس رزومه آنلاین خودتون رو به طرف میدید اون بنده خدا هم میره سر فرصت با همه جوانب شما آشنا میشه .. یا اینکه آدرس رزومتون رو پشت کارت ویزیتتون میزنید و دیگه لازم نیست 600 کلمه تو کارت ویزیتتون متن بنویسید..  این یه ایده حرفه ای و به روز تو دنیاست..

من رزومه کاری شما رو خیلی شکیل و خلاقانه در هر فرمتی که بخواین طراحی میکنم.

یکی از مزیت های رزومه آنلاین ثبت اطلاعات شما در موتورهای جستجو و گوگل هست که باعث میشه تخصص شما در دسترس جویندگان تخصص شما قرار بگیره

 

شاید بگین که خوب لینکدین هم این کارو میکنه. قضاوت رو می سپرم به خود شما. اما داشتن یک صفحه و نشانی اینترنتی اختصاصی مزایای خودش رو داره. از طرف دیگه توی لینکدین رزومه تون رو به نوعی مجبورین به زبان انگلیسی بذارین. چرا که اکثرا این کارو می کنن.

لازم میدونم که بدونید این هزینه شامل ثبت دامنه اینترنتی و هزینه سرور واسه سایتتون نمیشه !!

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل pdf  یا  word  یا یک وب سایت شکیل رزومه

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های علی یامینی