توضیحات کاره

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و فاصله‌ها معنای سابق خود را از دست داده‌اند و هرکس به روش‌های قدیمی اکتفا کند، از قافله عقب مانده است؛ شما می‌توانید حرفه‌ی خود را به صورت اینترنتی معرفی کنید و آن را در دسترس کسانی قرار دهید که حتی در یک کشور یا قاره با شما زندگی نمی‌کنند! جدای از آنکه هیچ منشی نمی‌تواند همزمان با بیش از یک نفر صحبت کند، از پرسش‌های تکراری مشتریان و مراجعین نیز خسته و شاید گاهی عصبانی شود! اما کامپیوترها خستگی‌ناپذیرند و می‌توانند درباره‌ی شما هزاران بار توضیح داده و درخواست‌های مراجعین بسیاری را به صورت همزمان پاسخ دهند! آیا این کمی بیشتر از «هیجان‌انگیز» نیست؟!

  • اگر صاحب یک شرکت تجاری یا خدماتی هستید، یک وب‌سایت به بهترین نحو ممکن می‌تواند به بازدهی بیشتر کار شما کمک کند!
  • اگر یک شخصیت سیاسی یا اجتماعی هستید، باید فعالیت‌هایتان را در وب‌سایت جدیدتان ثبت کرده و به نحو قابل توجهی مردمی‌تر باشید!
  • اگر پژوهشگر و در مسائل علمی صاحب نوشته‌هایی هستید که نمی‌خواهید نزد افرادی معدود غبار بخورند، می‌توانید آنها را در وب‌سایت جدید خود نشر کنید!
  • به اختصار: اگر می‌خواهید بیشتر دیده شوید، «وب‌پژوه» شما را در این راه یاری می‌دهد!

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

وب‌سایت یا خدمت درخواستی پس از اتمام کار تحویل مشتری داده خواهد شد و اگر توضیحاتی در خصوص شیوه‌ی انجام کار هم بخواهد، دریغ نمی‌کنیم؛ همچنین اگر مشتری درخواست کند، وب‌سایت او را به صورت «رایگان» به هاست انتقال می‌دهیم.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    تصویری از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های وب‌پژوه