توضیحات کاره

سلام وقت بخیر

خرید رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های بسیار مفید برای افزایش رتبه‌ی سایت در نتایج گوگل است. رپورتاژ ادز در نظر دارد کمپین‌های رپورتاژ آگهی را با هزینه‌های بسیار ویژه در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک لینک شروع کرد. لری پیج درخواب دید که اعتبار مطالب سایتها را میتوان با بک لینک ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود. هر چند امروزه گوگل بسیار هوشمندانه به بررسی بک لینک ها می پردازد ولی هنوز بهترین راه برای گرفتن بک لینک های دائمی طبیعی، درج آگهی رپورتاژ می باشد.

 

چرا از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم؟

در کسب و کارهای اینترنتی هر چند روند انجام کار بسیار راحت است اما مراحل اولیه که سبب می شود تا شما به سمت دیده شدن پیش بروید باید به نحو احسن انجام گیرد. همانند یک فروشگاه که باید افراد آن را ببینند تا بتوانند از آن دیدن کرده و به یک مشتری تبدیل شوند، سایت ها و وب سایت های فروشگاهی و خدماتی نیز تا زمانی که دیده نشوند نمی توانند برای جذب بازدید کننده کاری کنند.

 

کمپین‌های ویژه رپورتاژ آگهی رپورتاژ  شامل خبرگزاری‌ مطرح بانی بیت وب سایت پربازدید و معتبر ایرانی است. در این کمپین‌ها شما می‌توانید براساس بودجه پیشنهادی خودتان، لیست سایت‌های انتخابی خودتان بهترین پکیج را برای وب سایت و شرکت خودتان تهیه کنید.

 وب ایران سعی کرده است در تمامی سطوح بودجه‌ای، پکیج‌هایی متناسب با بودجه مشتری ارائه نماید از این رو اگر بودجه خاصی مدنظرتان است، با مشاوران رپورتاژ ادز در ارتباط باشید تا بهترین پکیج براساس حوزه کاری شما و بودجه مدنظرتان ارائه شود. اگر به دنبال خرید رپورتاژ آگهی هستید

 

 سایت بانی بیت یکی از سایت های پربازدید ایرانی است که در زمینه های مختلفی فعالیت دارد. به طور کلی این وب سایت جزو بهترین مجله های آنلاین در زمینه ی تکنولوژی و فناوری های نوین است که به تولید اخبار روز و اطلاع رسانی محصولاتی که در زمینه ی تکنولوژی هستند را بررسی و خریداران را برای استفاده از آن ها راهنمایی می کند. امروزه داشتن اطلاعاتی از این دست برای اکثر افراد جامعه مورد نیاز است و بدین صورت بازدید کنندگان زیادی به سایت بانی بیت وارد می شوند. از این رو سایت بانی بیت جهت رپورتاژ آگهی یک گزینه ی مناسب است.

 

 

همچنین برای دوستان هنرمند می توانم موزیک یا آلبوم شما را در وب سایت بین المللی شناخته شده رادیواستیلو آپلود و صفحه آرتیست برای شما همراه با عکس و بایو(با هزینه اضافی)  ثبت کنم.

نمونه کار :

https://radiostylo.com/artist/33055/pouria-ahmadi

اگر تمایل داشته باشید می توانم به مدت ۲۴ ساعت موزیک شما را به صفحه اصلی ببرم.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از خرید مشتری باید محتوای رپورتاژ را به همراه یک الی ۳ تصویر برای ارسال کند.

 

برای پکیج موسیقی :

موزیک ترک خود را با فرمت mp3 یا flac همراه با کاور مربع با رزولیشن ۵۰۰ در ۵۰۰ برای ما ارسال کند .اگر تمایل داشته باشید صفحه بیوگرافی با هزینه اضافی برای شما ایجاد می شود.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    لطفا توجه داشته باشید که بک لینک ها ممکن است در گذر زمان حذف گردند

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  درج رپورتاژ خبری در سایت 3 روز 1,000,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.