توضیحات کاره

خرید ویو ایرانی ارزان و تحویل فوری در کمترین زمان

خرید ویو ایرانی به افراد ایرانی گفته میشود که پست شما را میبینند و بازدید ویدیو شما بالا میرود و باعث میشود دیگران بیشتر ترغیب به نگاه کرده به ویدیو شما بکنند.

شما با خرید ویو ایرانی برای یک صفحه تجاری، درواقع راه «بازاریابی اینستاگرامی» و «جذب مشتری از طریق اینستاگرام» را طی خواهید کرد.

ما با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با به‌کارگیری نهایت توان در تعاملات خود با تأمین‌کنندگان، می‌کوشد امکان ارائه ارزان‌ترین قیمت و بهترین خدمات را فراهم آورد.

 

خرید ویو ایرانی چه ارزشی دارد؟

اگر می‌خواهید تعداد لایک هایتان افزایش یابد و بتوانید پوز دهید بهترین راه خرید ویو ایرانی است که لایک باکیفیت از افراد فعال و واقعی اینستاگرام جذب می‌شود که از طرفی می‌توانید به سود کلانی برسید.

آیا می توان یک بسته ویو را روی چند ویدیو تقسیم کرد؟

بله، شما می توانید با خرید هر بسته آدرس ویدیو هایی را که در نظر دارید ویو شود و تعداد ویو را برای ما در قسمت توضیحات سفارش نوشته و ارسال کنید، فقط توجه داشته باشید که برای هر ویدیو امکان خرید کمتر از 200 عدد امکان پذیر نیست.

ما در این کاره سعی کردیم بهترین کیفیت ارسال ویو با سرذعت با لا و کاملا ایرانی را با بهترین کیفیت برای شما قرار دهیم.

کاربران گرامی ظریفت ارسال ویو برای هر پست از دویست عدد تا پنج میلیون عدد بازدید می باشد

جهت خرید به تعداد بالا می توانید از گزینه پروژه اختصاصی استفاده نمایید و از تخفیف ویژه برای پروژه های تعداد بالا بهره مند شوید

توجه:

سفارشت بدون نیاز به هر گونه پسوورد انجام می شود

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

تعداد ویو در خواستی کاربر در پست مورد نظر ارسال می شود و تعدادی ویو به عنوان هدیه بیشتر از مقدار سفارش کاربر ارسال می شود همراه با اسکرین از پست قبل و بعد از سفارش

  • نوع لایک ها: واقعی
  • موقعیت جغرافیایی: ایرانی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

برای انجام این کاره از نرم افزار استفاده می شود

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های IRANSRC