توضیحات کاره

سال‌هاست که در فضای مجازی فعالیت دارم و می‌نویسم و نزدیک به یک دهه می‌شه که در زمینه تولید محتوا و ترجمه کار می‌کنم. به انگلیسی مسلط هستم و به فرانسوی هم آشنام. تقریبن با اکثر سایت‌ها و نشریات معتبر در حوزه‌های مختلف همکاری داشتم. علاقه زیادی به هنر دارم و به همین خاطر بیشتر همکاری‌هام در همین رده بوده: ادبیات، سینما، عکاسی، نقاشی، معماری تا حتی سفر و رستوران‌گردی و سبک زندگی.

بنابراین در صورت همکاری با من به محتوای کاملن حرفه‌ای و مخاطب‌پسند می‌رسید چون همیشه خودم رو به روز نگه می‌دارم و دقیقن می‌دونم در حال حاضر مجلات، روزنامه‌ها و وبسایت‌های بزرگ دنیا به چه خبرها و مطالبی می‌پردازند.

اما مطالبی که دریافت خواهید کرد بستگی به خودتون داره! می‌تونم به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه برای شما محتوا تولید کنم ولی هر متن ۵۰۰ کلمه خواهد بود. به همراه محتوای تولید شده عکسی مرتبط هم براتون می‌فرستم که به ندرت در وبسایت‌های فارسی استفاده شده یا به کار نرفته.

بعلاوه در صورتی که به منابع فارسی علاقمند باشید می‌تونم با توجه به کتاب‌های منتشر شده در ایران مطالب رو تهیه کنم و از این نظر هم جای نگرانی نیست!
 

تولید محتوا به انگلیسی هم انجام می‌دم و کلمه‌ای ۲۰۰ تومن حساب می‌کنم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مشتری محترم برای هر مطلب ۵۰۰ کلمه‌ای یک فایل فشرده حاوی فایل‌های pdf و word و عکس مرتبط دریافت خواهد کرد

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوا تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های totoro